Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, líbí se mi to: PS 1 a PS 2, také to už delší dobu používám. Je vidět, máme stejnou krevní skupinu R^

1 0
možnosti

Horstíku, skorem všichni lvi, jsou jedné krve ;-)

Pěkný den Tobě i Tvé paní vinšuju :-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle patří k "folkloru" blogů a vždycky se to objeví ve vlnách. Stížnosti na nespravedlivost na blogu, zlí admini, ještě horší diskutéři, protekce pro toho či onoho...

Celé je to tak nějak zbytečné.

4 0
možnosti

Pravda, Jani... já jen nemám tu dlouhodobější perspektivu - nejsem na blogu moc dlouho.

Děkuji za nahlédnutí a přeju pěkný den:-)

0 0
možnosti

No téma jste zvolila dobře; nadprůměrná karma, o dost vyšší čtenost....;-):-)

Píše ten, kdo, i kdyby chtěl, plakat nemusí.;-(:-/;-):-)

0 0
možnosti

Miroslave, děkuji za nahlédnutí i náhled a přeji hezký den:-)

0 0
možnosti

Jani prosimtě, napiš tomu pánovi, že je rasista. To je to, co chce slyšet, aby konečně někam patřil a něco dokázal...:-)

1 0
možnosti

Romane, to zrovna nebylo o něm. Spíš o jevu, který se teď v prostředí blogů mele... v pár blozích, hojně v diskuzích :-)

Užijte si s Jaru pěkný večer a zítra ! pošlu včas sms :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, co ti na to napsat. Netradičně jen dodám, že to jak to napsal Honza Pražák, nelze lépe napsat.

1 0
možnosti

Pavle, díky za nahlédnutí i náhled :-)

A vinšuju Ti krásné dny :-)

P.S.: těším se zase na další poezii Tvých blogů:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, až mě bude duševně drásat, že mám podprůměrnou čtenost, o karmě nemluvě (ani nevím, jak se počítá), vím komu se půjdu vyplakat na rameno. Sama sis o to řekla. Ale neboj, zatím to neřeším, k pláči mě dohánějí úplně jiné věci a psaní mě stále ještě baví, i když nemám ambice na medailové pozice mezi blogery. :-):-):-)

2 0
možnosti

Tebe beru, Pavli, Ty můžeš i plakat ;-);-D

Medaile jsou o ničem :-)

Pěkný nejen tento večer Ti přeju :-)

1 0
možnosti

Já když napíšu něco nízkokarmového, otázkou ale je, kolik to je, tak se nad tím rozhodně nezamýšlím a nejdu do sebe. Přiznávám i to, že nejsem nikterak prudký blogový čtenář, a tak nevím, jak se dá zjistit stav blogerů stěžujících si na jejich nekarmovanost a to dokonce přímo adminům. To o tom opravdu napíšou blog? Až teď jdu číst diskuzi, třeba se to dozvím i tam. Ale ať tak či onak - paní Jano, důvod nebo snad smysl vašeho blogu mi uniká.

2 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělejte, že vám důvod nebo snad smysl blogu uniká. mně se to u vašich blogů stává celkem často :-/:-)

1 4
možnosti
Foto

R^Jani, taky jsem si toho všiml. Jenomže čtenost a karma jsou ošidné veličiny. Pokud je che mít někdo převysoké, stačí, aby začal psát tendenčně laděné články. Pak sice uspokojí svoje ego tak, až si z toho začne ucrkávat do trenek či spoďárů, ale klidně se mu může stát, že přestane být sám sebou. A to je pro rozumě smýšlejícího jedince daň až příliš vysoká;-D

8 0
možnosti

:-) Jeníčku, je to tak :-) Díky blogu, mám pár nových přátel a to je pro mě víc něž "karmy" a čtenost:-)

4 0
možnosti

Tak si říkám, že jste se stala kandidátkou na titulní stranu. Já Vám to ale přeji. Názor ať si udělá každý sám. Alespoň vidíte, jaký jsem inspirativní bloger. Dva články na titulce o mně za týden, to by nebylo marné. :-) Škoda, že se zde nepočítají přihrávky na gól. Nechám se tedy překvapit. Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

R^ ;-)Návštěvnosti zdar a karmování zvláštˇ. Fńuk;-D

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS