Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Zuzi, je to přesně tak - mňam :-)

Díky za nahlédnutí a přeju krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji mnoho orgasmů a to v různých podobách!!R^

1 0
možnosti
Foto

Ale to "SS" je dosti nebezpečné...

1 0
možnosti
Foto

Jano, sbíhají se mi všechny chuťové buňky!!R^;-)

1 0
možnosti
JS

Jitu, to mě těší;-)

Užij si krásný a klidný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Velký obdiv za tak silnou vůli. Takovou dobrotu mít za tak dlouhé období jen jednou, skláním se Jani.

Pro zajímavost, znáte recept na Vídeňský řízek?

Recept stejný jako na klasiku, jen se vyklepe tak, že když s ním vyjdete na Lysou horu v Beskydech, tak skrz něj uvidíte až do Vídně. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JS

Marceli, je to tak nemravně dobré, že jednou do měsíce si to člověk naplno užije, ale mít to častěji, tak zevšední i to nejlepší chuťové opojení ;-)

Tak tenhle "vídeňák" jsem ještě neznala;-D

Děkuji Vám za návštěvu a přeju krásné dny :-)

0 0
možnosti
RE

Já to radši s bramborama:)

1 0
možnosti
JS

Žena líná, nedbalá, nechtěla vařit ;-D

Jak jste s Jaru užívali :-)?

Děkuji za přečtení :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak mě při čtení napadlo to staré latinské: nomen omen :-)

A ještě malá video-ilustrace chuťově-podnětného článku:

https://www.youtube.com/watch?v=ecSMPobj62E

1 0
možnosti
JS

;-D moc pěkné, Jene, děkuji Vám :-)

Užijte si krásný večer a dík za čtení :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to bych nepohrdl. Jen česnek bych vynechal, mám ho sice rád, ale v tomhle případě přebije jemnou chuť masa jako takového. A mouku bych raději klasickou, ale jinak super:-)

1 0
možnosti
JS

Mouka klasická, strouhanka kukuřičná, Jeníčku :-)

Díky za návštěvu a přeji Vám všem krásný večer :-)

2 0
možnosti
Foto

Řízek je super, dnes byl k obědu... ale orgasmus po sundání lodiček na jehle to není... s tím se to nedá srovnat... ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JS

Míšo, neumím posoudit, lodičky nejsou v mém botníku vítány ;-)

Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký večer :-)

0 0
možnosti
ZH

R^

Minulý týden jsm mě 300 gramové sloní ucho rozkepané na 3mm. Otom křupání se mi bude zdát ještěhodně dlouho. Ale prozraďte mi, co je to kukuřičná strouhanka? Nikdy jsem jí neviděl. :-)

1 0
možnosti
JS

Kukuřičná "strouhanka", je taková drť kukuřičných lupínků, ale má jinou chuť než ty lupínky :-) Dá se koupit třeba v Bille, ale už ji prodávají (tu samou) i v sámošce Vietnamci.

Děkuji Vám za přečtení a pěkný večír vinšuju, Zdenku :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Bože, jaký já teď dostal hlad...

1 0
možnosti
JS

To chce se najíst, Pavle ;-)

Děkuji za přečtení a pěkný večer Vám přeji :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS