Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Leccos už jsem věděl, ale mnohé je pro mne nové. A víno mi chutná. Je to zkrátka lahodný mok, který jako jediný má svého boha (Dionýsos), je v něm pravda, také slunce, příroda, umění a láska pěstitele.:-)

2 0
možnosti
JS

Každá ruka, která se věnovala keři, hroznům a dalšího zpracování, tomu vínu dala kus sebe. Tak je ve víně energie všech, co s ním přišli do styku. A záleží i na tom, kdo a jak víno podává :-) Je to taková přírodní magie ;-)

Děkuji za přečtení a pěkný den Ti vinšuju :-)

1 0
možnosti
MS

Díky za rychlokurs výroby hroznového vína. R^:-)

Kdysi dávno jsem dost experimentoval s ovocnými víny (jen tak v domácích podmínkách v demižonech s kvasnými trubičkami) a největší úspěch jsem měl s trnkovým vínem, které bylo taky oranžové barvy. Získal jsem tenkrát zkušenost, že pokud do do toho člověk nevrazil kvasinky ušlechtilých vinných odrůd, které se daly běžně koupit v drogerii, nebylo to nikdy ono. Většinou se to zvrhlo v divoké kvašení a chuť byla ta tam. To trnkové víno se mi fakt povedlo, ale už si bohužel nepamatuji, jaké kvasinky jsem použil a ani nevím, jestli se dnes dají ještě sehnat. A uzrálé trnky v přírodě už jsem taky pěkně dlouho neviděl. Nějak se u nás po nich slehla zem.

1 0
možnosti
JS

Ráda jsem se podělila o to málo, co znám :-)

Zkuste si Milane najít vinné kvasinky Vínka. Prodává se i živná sůl, ale dle mých osobních zkušeností není nutná :-)

Děkuji za přečtení a pěkný den Vám přeju :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vinu nerozumim, ale rad si ho dam. Kdysi me prekvapilo, ze naktera cervena vina jsou vlastne bila, treba Rulanda nebo Tramin. Je to jako s kockama, modra je ve skutecnosti seda a cervena je zrzava. Hezkou nedeli, Jani:-)

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, také vínu stále ještě tolik nerozumím - jsem jen lépe poučený laik :-)

A vína, stejně jako kočky, dost často překvapí;-)

Díky za nahlédnutí a přeji hezký den v Kočkově Brodu :-)

1 0
možnosti
PB

..... tak po tem ranním pokusu s meltou ste sa dala na vínko ?!,- směsku nebo růžák Vám možu nabídnout, ale voranžový si budete muset uvařit sama, takovou chemiju neovládám ;-D!

1 0
možnosti
JS

Občas dělám víno=nevíno z jablek nebo z bezinkových květů. A když se zadaří správný termín po zámrzu, tak ještě šípkové :-)

Růžovky jsou fajn v létě :-)

Děkuji za juknutí a přeju Vám pěkný den, Peťo :-)

0 0
možnosti
Foto

Vinařko, zajímavé, můžeš si otevřit VINOTÉKU - kdyba ses nudila, někdy...R^R^:-)

1 0
možnosti
JS

Tolik nudit se snad nebudu, není to žádná legrace, mít vinotéku :-)

Ale pěstování révy chystám. A pak i nějaká ta vína pro vlastní spotřebu :-)

Děkuji Horstíku za nahlédnutí a přeji hodně zdraví k vám domů :-)

0 0
možnosti
JS

Inu, modré už nemá v sobě čistě přírodní barvivo a to mě Marti neláká...

Děkuji za přečtení i příspěvek a vinšuju Vám krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

R^to slyším poprvé8-o

;-D a co když smícháme rulandské šedé se zeleným veltlínem a modrým portugalem?;-D hotová duha;-D;-D

1 0
možnosti
JS

Libi, taková duha by už nebyla pitelná ;-D

Díky za nahlédnutí a přeji Vám příjemný den :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS