Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud má ten Tvůj drak jen jednu hlavu, tak je to dobrý. Představ si, že by jich bylo devět! Každá by chtěla něco jinýho, a pak ta spotřeba čepic... To bys nevěděla, kde ti hlava stojí.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

To je fakt, Pavli ;-D

Děkuji za přečtení a pěkný den Ti přeju :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to Vám přeji, ať bydlení s drakem není na draka ;-D

1 0
možnosti
JS

Je s drakem, ale neznám lepšího muže, se kterým bych chtěla zůstat na furt :-)

Děkuji Vám Martine za nahlédnutí a přeji hezký den :-)

1 0
možnosti
Foto

jo...je dobrý mít draka, lepší než ještěrku! R^

1 0
možnosti
JS

Drak je můj nejlepší životní partner, ještěrky radši jen na sluníčku na kameni, Zuzi :-)

Děkuji za přečtení a pěkný den Ti přeji :-)

0 0
možnosti
Foto

Rizikem vždy bývá, navštívit ordinaci, ono se vždy najde něco dalšího nebo tam něco člověk od člověka chytne. Místo TY VOLE, někdo používal, TY DRAKU! Brzké stoprocentní uzdravení přeji DRAKOVI!!

1 0
možnosti
JS

Drak děkuje a já též, Horstíku :-)

Vinšuju i vám domů stálé zdraví R^

0 0
možnosti
PL

P36e16t81r 73L57a84n75g16e64r

18. 2. 2017 11:58

Pěkné počtení jedním dechem. Jste kreativní a máte fantazii. Dík.

Karma samozřejmě R^

1 0
možnosti
JS

Petře, moc Vám děkuji za nahlédnutí i příspěvek a přeji pěkný den :-)

0 0
možnosti
RE

Teď ještě, aby tě chtěl někdo od něj vysvobodit jako princeznu...;-D

1 0
možnosti
JS

To nehrozí, nechci bejt zachráněná, mě norský drak vyhovuje ;-D;-D

Děkuji za přečtení a pěkný den přeji Tobě i Jaru :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, to je v pohodě. Mně se pro změnu postupně zašpičaťují ušiska a už delší dobu mám zatahovací drápky. Soňa se s tím taky nějak srovnala a už jí nevadí, když občas místo mluvení mňouknu;-D

1 0
možnosti
JS

To asi Soňku nepřekvapuje, když má doma Pána Koček ;-):-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji všem vám doma krásný den :-)

1 0
možnosti
MS

Spíš zlobr, než drak. ;-D

1 0
možnosti
JS

Milane, máte bod;-D!

Nejvíc nejhodnější zlobr je to :-)

Díky za juknutí a přeju Vám pěkný den :-)

0 0
možnosti
Foto

pozor Jani, drak se prý živí princeznami tak ať vás nesežere-zatím jak se zdá vám žere jen nervy

1 0
možnosti
JS

Kdybych byla princezna, asi bych se třásla někde v koutě, Libi ;-)

Nervy mi nežere, na to byl expert můj ex, můj drak je miláček :-)

Děkuji za přečtení a pěkný den přeji :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS