Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všechna čest, paní Jano, děkuji.

1 0
možnosti
JS

Můj dík patří Vám za čtení i komentář, Vlasti :-)

Vinšuju Vám krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně a citlivě promyšlený článek. Ještě, že zustalo jen u umyslu. Kdo by organizoval seazy blogeru? Je to na vás a tak se nemůžete jen tak zamordovat.

2 0
možnosti
JS

Petro, děkuji Vám :-) to mordování se, spadá do doby před dvaceti lety, tedy je už dlouho zpracované. Což značí, že nějaké ty srazy ještě budou :-)

Užijte si pěkné dny a díky za čtení :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, že zmizík nezafungoval.Při čtení se mi tajil dech.

2 0
možnosti
JS

Hani děkuji. Za čtení i příspěvek a pěkný den Vám přeji :-)

0 0
možnosti
Foto

Za. plať BŮH PÁN, že z toho záměru sešlo!!!!!!to je místo palců...

2 0
možnosti
JS

:-)Horstíku, něco vyššího než já, ať se to nazývá jak chce, ví dobře, proč některým odchod dovolí a jiným ne ;-)

Děkuji za milou Tvou návštěvu a hodně zdraví k vám domů vinšuju :-)

1 0
možnosti
DP

Paní Jano, moc hezké (i když mi začátek blogu na chvilku "vyrazil dech"), poslední odstavec a hlavně ta poslední věta R^R^R^!!

2 0
možnosti
JS

Dane, hnutí lidská jsou různá. Píši o všech, se kterými mě život seznámil, tak to někdy bývá lehce zarážející - pro lidi, kteří to neprožili:-)

Děkuji Vám za čtení i milá slova a přeji pěkný víkend :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jen k tomu závěru - jenom můj názor. Budou se muset vrátit, aby dokončili rozdělanou práci dřív, než budou moci navždy odputovat někam do méně slzavých krajin.

2 0
možnosti
JS

:-) tak, Jeníčku - to jsem nedodala a Tobě dík :-)

Užijte si pěkných dnů všichni u vás doma :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS