Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak třikrát, ať to není nuda :-)

1 0
možnosti
JS

Hani, trojí dík za čtení i komentáře :-)

Pěkný nejen tento den Vám přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

...naštvala se na mě a neotiskla mi to, protože jsem napsala "...a leckomu z ní občas hrabe..." Tak buďto to tu bude dvakrát nebo ani jednou...R^

1 0
možnosti
Foto

...a leckomu z ní občas hrabe...R^

1 0
možnosti
Foto

Už se těším až si na tebe posvítí pan Dan s tou diagnostickou forenzní psychiatrii, to bude veselo;-D;-D

1 0
možnosti
JS

;-) to tedy :-)

Děkuji srdečně, Horstíku za Tvou přízeň a přeji hodně zdraví :-)

0 0
možnosti
RE

Tak takhle jednoduchý a poetický to zdaleka neni. Tam, kam vlezu já, počítače okamžitě nejdou nebo blbnou. Nechtěj slyšet ty výrazy, kterejma to častuju! Tady můžu tak akorát říct, že je to vrtošivá elektronika a dělá si stejně, co chce:-)

P.S. Jenom, než se u mě kdysi podařilo zprovoznit internet, trvalo to dva roky:)

1 0
možnosti
JS

:-) Romane, to nevadí, Ty na to máš Jaru :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký večer k vám dom :-)

1 0
možnosti
DP

Poslyšte Jano, nemáte Vy náhodou nějaké agresivní tendence?;-)Ondyno, když ste ležela v posteli s osmatřicitkou, měla ste myšlenky na mrsknutí s tabletem, teď se zase zabýváte myšlenkami - praštit s hráběmi do rohu.!;-DSice je tomu už 24 let, co jsem přestal dělat v diagnostické forenzní psychiatrii, ale ještě něco si z toho fochu pamatuji, tak pozor, abych si na Vás nemusel "posvítit":-)

1 0
možnosti
JS

Mám, Dane. Zejména takhle na jaře, mám chuť praštit se všemi ne úplně nezbytnými věcmi (ne doslovně) do kouta jako se školní brašnou a jít se toulat loukami, lesy, drbat si záda o hrubou kůru borovice a vonět povětřím a lesem :-):-):-) Teplé noci jsou skoro na dosah a mě už svrbí batoh, který přes dva roky zahálí ve skříni, protože manžel na vandry není tak mi bylo líto vypadnout mu na víkend do lesa a nechat ho doma samotného... :-)

Děkuji za Vaše milé posvícení si na mě a přeju Vám i Vaší paní krásné severské dny :-)

1 0
možnosti
MS

Jsa jelen, úpím ... :-)

1 0
možnosti
JS

To se z Vás stalo celkem velké zvíře, Milane - že by tím jarem? ;-)

Děkuji za přečtení a pěkný den Vám přeji :-)

0 0
možnosti
JS

Děkuji pěkně, Jiří a dne pěkného užijte :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, potřebuješ na chvíli zahodit všechny elektronické slouhy a vyrazit na dovolenou do přírody:-)

4 0
možnosti
DP

Pane Jene, mám dojem, že jste uhodil hřebík na hlavičku:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS