Diskuse

Milé vedení i-dnes - otevřený dopis

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý nápad, Jani. Já tu jsem ještě takový zajíc (nic proti paní Zajícové ):-),tak těm íčkám moc nerozumím a nebaví mě. Vlastně ani nevím, kde je mám :-/. Kde mám Géčko, to vím, ale Íčko...???;-)

1 0
možnosti
JS

Íčko je hodnota, která se objevuje na registračním účtu i-dnes, Hani ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych měl pro redakci návrh. Zkuste sehnat vétřiesku a odvezte ta íčka na matfyz. Tam jich potřebujou kupu na komplexní analýzu... :-)

7 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, ale realizace, jak vidno, dost strastiplná.

2 0
možnosti
Foto

hlásím, že vlastním 10 591 íček a fakt nevím, co s nimi...

2 0
možnosti
Foto

tak tisícovku bych koupi...po kolika jsou?:-)

1 0
možnosti
JS

Zkrácené info od Patrika Bangy na základě mého e-mailového dotazu:

"Íčka jsou věrnostní program. Dříve to byly dukáty. Nemají v podstatě jinou hodnotu, než aktuálně velmi omezenou nabídku periodik, knih nebo propagačních předmětů, které dodává Mafra těm, kdo je za íčka vymění. Nedají se směnit za nic jiného, tedy ani za nic hodnotného, co by mohlo někde pomáhat.

Můžu zkusit podobný návrh poslat na marketingovou část Mafry, ale s ohledem na fakt, že blogy jsou v podstatě doplňkovou část iDNESu.cz tomu nedávám naději na úspěch. Tedy úplně na rovinu napsáno. Nápad dobrý, v praxi ale podle mého názoru nerealizovatelný."

-

Přes uvedená fakta, mi pan Banga kývl na to, že na marketing Mafry nápad přepošle a uvidí se...

-

Přeju všem pěkné dny a hlavně pohodu a klid na duši:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, ale co nabízejí za knihy a periodika, když si sami myslí, že to není nic hodnotného, nebo něco, co by mohlo pomáhat8-o?

1 0
možnosti
Foto

Před více než třemi roky, kdy jsem se tady na blogu objevila poprvé, bylo potřeba alespoň 500 íček, aby mohl člověk napsat jeden příspěvek do diskuse. Nad 1000 (nebo kolik) už bylo možné diskutovat neomezeně. Íčka naskakovala pouze čtením článků na idnes.cz, ne při čtení blogů (aspoň myslím). Poměrně dlouho jsem neměla splněný "limit", protože já raději čtu papírové noviny. Teď je ten systém zřejmě jiný, íčka naskakují, kdykoliv otevřu blog. Dosud jsem nějak nepochopila, k čemu ta íčka vlastně jsou. 8-o

1 0
možnosti
Foto

já bych vám to řekla, ale to bych právě o sto íček přišla ;-)

0 0
možnosti
Foto

a já myslel, žejksou od toho, aby nám je mohli odebírat když zlobíme, případně zrušit když se dostaneme do mínusu...proto si je hromadím, neb mě pár věcí začíná dost štvát.;-O:-)

7 0
možnosti
Foto

Nojo, ale za nevhodný příspěvek přijdeme o 100 íček, za příspěvek mimo téma o žádná. Jakmile nasbírámě 10 "trestných bodů" (5 nevhodných + 5 mimo téma), dostaneme BAN tak jako tak. Takže stačí mít po ruce 500 íček nad povinné minimum, ostatní jsou zbytečná.

1 0
možnosti
MV

ja vubec nevedel, na co je mam! a jestli si za ne muzu koupit knizku od pani Sichtarove, tak to radsi zvolim jinej zpusob jejich "utraceni". ten tvuj napad je fajnovej. uvidime, co na to redakce...zatim jsem si nevsim zadne reakce...

6 0
možnosti
Foto

Marku,vystihl si to přesně:-)

1 0
možnosti
RE

Jani, tos to zase trefila!!;-D Já mám těch íček jak kamení a nejradši bych je odvez Trabantem do Afriky a snažil se přemluvit tamější děti, ať tam zůstanou!:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Íčka nejsou skutečné ale pouze virtuální peníze a proto je nelze na nic věnovat.

Je to totéž jako kdybych hodným žákům dělal na tabuli čárky a těm zlým ne.

Prostě opakuji že to nejsou žádné peníze, ale pouze známky za čtenářskou aktivitu

2 0
možnosti
JS

Pane Hermánku, jsem blázen, který se často pokouší o zdánlivě nemožné akce. Některé nevyjdou, jiné ano.

I virtuální "měna" může mít svůj význam, který prvně neměla, pokud je vůle...

Navíc směna "íček" za hmotné věci je v klubu i-dnes evidentně možná, tedy nusí mít jistou hodnotu, kterou do toho vložil "dobrý pan učitel" ze svého aby za dobrou známku mohl odměnit své žáky - hmotným darem. Někde musel mít skutečné peníze na nákup. Tak proč by je nevložil do něčeho jiného než např. do knihy...

2 0
možnosti