Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za nahlédnutí, Iv a přeju Ti krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Zírání do plamenů je nejlepší televizní program bez reklam. Hezké zírání vám přeji oběma R^R^:-):-)

1 0
možnosti

To nastane snad brzy, Horstíku R^:-)

Děkuji Ti za milé navštívení a vinšuju krásný den :-)

0 0
možnosti

Jsem sice psí, ale Mia je moc krásná...:-)

1 0
možnosti

:-)Zuzi, děkuji Vám za čtení i komentář a přeji krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný...to se ti povedlo! A já mám čtyři kočičí terapeuty a jednu psí slečnu jako bonus!

2 0
možnosti

Zuzi, Ty's požehnaná mezi ženami!!R^ to už jsou domácí lázně :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou kouzelné a léčivé. Pozdravuj Miu od těch našich dvou.V:-)

1 0
možnosti

V srdečně děkuji, Jeníčku a všem vám doma moc přeju pohodu v kočičí společnosti :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, krásně to na mě dýchlo. :-) Díky.

2 0
možnosti

Můj dík patří Vám, Vlasti za nahlédnutí i příspěvek :-)

Pěkný nejen tento večer přeji :-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS