Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-( nejsem pravá Evropanka, neb mi to nevoní ;-( nebo jsem příliš staromódní a chutnají mi stará povidla, ehm pravidla ;-).

A mimochodem, všechno nejlepší k svátku. Uf, stihla jsem to ještě dnes V

1 0
možnosti

Hani, děkujiV

Přeju krásný den:-)

0 0
možnosti

Jo, kdyby Euro Duch vymyslel jen desatero;-D Ale to né, on tisícero, kdyby tisícero, miliontero;-(

2 0
možnosti

Tak, tak Jeníčku :-)

Jediná jistota je, že přerostlá dýně je uvnitř dutá a brzy se rozpadne :-)

Krásný večer Ti vinšuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, je lepší zůstat sám / sama sebou:-)

3 0
možnosti

Vlastní cesty jsou obtížné a mnohdy osamělé, proto lidi hledají možnost se přidat...

Krásný večer Jeníčku všem vám doma :-)

1 0
možnosti

R^ Tak takovouhle nadsázku beru, i když jsem jinak strašlivý křesťanský fundamentalista ;-€ ;-). Humorem jde demaskovat i největší blbství a darebáctví.

2 0
možnosti

Mirku, těší mě Váš názor :-)

Děkuji za přečtení a pěkný večer přeji :-)

0 0
možnosti
Foto

Autorko nového desatera, chtělo by to přeložit do všech jazyků. Fotky z včerejšího norování by nebyly?R^R^ Chtěl bych vidět jestli český Nor se víc podobá Norovi nebo Čechovi. Děkuji předem již!!

1 0
možnosti
Foto

Už jsem vás na fotkách objevil, omylem jsem z českého Švéda udělal českého Nora. Jsem z toho hokeje ještě šiblej...

1 0
možnosti
Foto

Mám to jako Roman, škoda že jsme se na srazu minuli.

2 0
možnosti

Nevim, ňák to tak neprožívám. Držím se svého: "Rozdávej lidskost a ona se ti vrátí." Včera se to potvrdilo, jak se stěhovanou paní z Norska, tak se srazem:)

5 0
možnosti

Taky to dělám :-)

Sraz byl báječnýR^

Pozdrav Jaru a měj(te) se fanfánově:-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS