Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sestři, pamatuješ, z bezu dělaly maminky dříve dobroty... Určitě i babičky!!R^

1 0
možnosti
JS

Bráško, moc nepamatuju - v naší rodině se to nevyrábělo, ale já jsem magorný experimentátor, tedy zkouším mnoho věcí - některé vyjdou výtečně, jiné za stálého míchání liju do kanalizace ;-D

Děkuji, že jsi nahlédl a vinšuju hodně zdravíčka Tobě i Tvé paní:-)

0 0
možnosti
TG

Na bezinkový burčák mám pěknou vzpomínku. Poprvé a naposledy jsem ten lahodný nápoj pil asi před 25 lety u kamaráda, akademického malíře a karikaturisty v obci Vinaře u Kutné hory, kam jsem za ním jezdil na kole. A cesta zpět domů, dlouhá lehce přes 50 km, mi připadala rozhodně příjemnější než tam.

1 0
možnosti
JS

Tomáši, je to opravdu takové osvěžení. A zdravé;-)

Děkuji za milou Vaši návštěvu a přeji pěkné dny :-)

1 0
možnosti
DV

D16a12v55i33d 44V97l34k

8. 6. 2017 8:20

No my děláme Kozičkový sirup, ale Pražáci dělají z koziček Víno??? Kristepane. Podvodníci kdysi dobarvovali zralými bobulemi bezu červená vína, ale že by se dělalo i víno bílé??? Jani, Ty jsi mne smrtelně vyděsila .Kozičkové víno:-P:-P:-P

1 0
možnosti
JS

Kdybys Vlků okoštoval, nešklíbil by se ́s jako kočka po kyselym mlíce;-D;-D

Dělám různá vína/nevína.

Třebas jahodové přijde na řadu hned po bezinkovém ;-)

Dík za kuk a užívej sobě dnů pěkných:-)

0 0
možnosti
JT

U nás se válí (suší) na skříni bezinkové květy a na stole se válí jakýsi recepis. Žena cosi chystá. A likérek a sirup též u nás k nalezení. Při čtení jsem si vzpomněl, že každého rána bych si měl dát panáčka na trávení, jenže na to furt zapomínám. Šťastní Moraváci - co se v mládí naučíš;-D

1 0
možnosti
JS

Jojo, s Dankou Tvou jsme se o bezinkách bavily ;-)R^

Pokud neřídíš, tak proč bys sobě nezavdal, Jeníčku? :-)

Užívej(te) sobě pěkné dny :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zdrave, svezi jak sama cista priroda:-)

2 0
možnosti
JS

Hlavně je to živé a životadárné, Jeníčku:-)

Děkuju Ti za zastavení se a přeju všem Vám doma pěkných dnů :-)

1 0
možnosti
RE

Před časem mi Jaru nabídla smažené nahnědlé trhance, jež vypadaly, jako bramboráky z mořských řas, které jsem kdysi ochutnal v japonské restauraci s ruskou obsluhou. Byly to smažené bezinkové květy a chutné. Teď to máme v lednici asi týden a nebyl čas, asi to poputuje do popelnice:) V podobě sirupu (blééééé:-() mi to nabízejí téměř všude na venkově, když na dotaz "dáš si kafe" požaduji "šťávu" Díky tomu docela často piju obyčejnoiu vodu:-)

1 0
možnosti
JS

Romane, každý něco rád i nerad ;-) Já třeba nesnáším špenátovou polévku (špatný zážitek z dětství), ale když by nic jiného nebylo... ;-)

Děkuju Ti za juknutí a Tobě i Jaru přeju krásné dny :-)

1 0
možnosti
LI

Bezinkové krajkoví na mě pokukuje u jedné zídky už několik dnů, hodlám je nechat dozrát do modročerné podoby. Leč kosí rodinka se uvelebila nedaleko a dává mi najevo, že úroda bude její. Jako každoročně. Když budu lstivá, snad pár bobulí ukořistím na rumovokávový likér a vínečko - (pro nás, ischiasy stíhané).

1 0
možnosti
JS

Rumovokávový likér? To bude nějaká nebezpečná mňamka, Ludi R^

Děkuji za nahlédnutí a vinšuji pěkného dne :-)

1 0
možnosti
SH

Teda Jano, voláš po zdraví, a kde mám ten pohár na ťuknutí sakra vzít já?:-) - mmj. v nadpise benzinkové - je schválně?

2 0
možnosti
JS

Ty brďo, Sylvi, díky za upozornění - to jsou ty tablety. Ze zásady připisují něco, co hodnotí jako chybu ;-)R^

Samo že to je bezinkové :-)

Kdybys měla cestu Prahou tak do týdne, ještě bych Tě mohla pohostit :-)

0 0
možnosti
Foto

Co já bych dala za domácí sirup, jaký pamatuji z dětství R^:-)

1 0
možnosti
JS

Alžbeto, musela bys na květy, kdybys ho chtěla vyrobit...:-)

Děkuji za přečtení a pěkný večer Ti vinšuji :-)

0 0
možnosti
DP

Jelikož sem vyrůstal ve vinařské oblasti Moravského Slovácka (děda byl vinař a i otec do toho fušoval) tak sem kdysi burčáku vypil víc než dost. Ale o bezinkovém burčáku slyším poprvé.;-)Že bych vyhledal nějakou lacinou letenku do Prahy a přišel si to exotično, až to vykvasí, k Vám "okoštovat"?;-)

1 0
možnosti
JS

Ahooooj, seveřane :-)R^

Ráda Tě "vidím" :-)

Nevím, zda by to vydrželo do doby Tvého příletu, Dane ;-)

Přeju Vám oběma doma krásné dny plné zdraví :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS