Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Improvizace má vždy svá kouzla.

2 0
možnosti

Pavle, je to tak :-) minimálně kouzlo překvapení :-)

Děkuji Ti za čtení i příspěvek a přeji pěkného dne :-)

0 0
možnosti
Foto

Ségro, po přechodu Ti začne zcela nový život, já jsem schopný po něm jen občas přejít, tudíž ti přeji něžný klouzanec do PŘECHODU!R^R^:-):-) Nadále si spolu LEBEĎTE!!

1 0
možnosti

Brašule, už se na to celkem těším, bo přechodové fáze jsou takové nějaké nedokončené a otravné ;-)

Přeju všem vám doma hodně zdraví a pohody na duši:-)

0 0
možnosti
Foto

Výlety do neznáma a hlavně neplánovaný, jsou fajn;-)R^

1 0
možnosti

Jituško, děkuju Ti za milou návštěvu a přeju Ti pěkný den :-)

1 0
možnosti

R^, Jani, takhle často "výletujeme" s Izákem. Většinou ze Smícháče a prostě až v metru se radíme, kam to střihnem. Oba to milujeme. V tomto nevyžaduje přísnou strukturu- je to zvláštní,ale je to tak:-). Nedávno jsme jeli do Dobřichovic k zámku. Nádhera. Loni v létě taky dvakrát stopem. Trochu poznal lidi a jejich zarytou zlobu: jeli jsme na místo, kde tady za komanču žil Che Guevara. Jeden místní občan nás směroval a nezapomněl si přisadit: paninko, voni ho v tý Bolívii nezabili. A já tak naivně jako blbec mu říkám: ale pane, zabili přeci. A von na to: kdepak, nezabili- a velmi poťouchle, škodolibě se smál. V tu ránu mi došlo, co řekne- a taky, že jo. Vzápětí dodal: nezabili ho. Voni ho popravili!!! A ve tváři se mu zračila radost a živočišná uspokojenost. Izák mi pošeptal: mami, ten dědek je zlej..... Rychle jsme se od něj zdekovali a našli pak už cíl našeho výletu;-). Vaše akce jsou super:-).

1 0
možnosti

Beo, díky:-)

Je fajn, že Izák bere toto uvolnění, které (řekla bych) čerpá z Tebe. Protože když cestuješ, jsi uvolněná a on to vnímá každou svou buňkou :-)

Děkuji Ti za fajn příspěvek a přeji Tobě a Izákovi stálé souznění :-)

1 0
možnosti

A co na to já? Mrknu na ty fotky:-)

1 0
možnosti

Sylvi, děkuji Ti za milou návštěvu a přeji pěkného dne :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Narychlo vymyšlená pohodovka - tak to má být:-)

1 0
možnosti

Jeníčku, snažím se nás ani jednoho neservat do mrtva, bo do důchodu daleko...;-);-D

Užívej(te) dnů pěkných myšilovných :-)

0 0
možnosti
Foto

improvizace a překvapení k životu patří a udržují nás ve střehu-a partner může být rád že se s vámi rozhodně nenudíR^

1 0
možnosti

Libi, my se nemáme čas nudit ani kdybychom chtěli a o to je to lepší :-)

Děkuji Vám za nahlédnutí a vinšuji pěkný den :-)

0 0
možnosti

Nadelala jste mi takove chute, ze se hned rano vypravim k panu Mayerhoferovi, a kdyz nic jineho, tak koupim aspon zampiony, a taky starsi housky. Houby na smetane s houskovym knedlikem jsou pochoutka.

1 0
možnosti

Vladimíre, to je fajn mít místo, kde alespoň v obchodě rostou houby:-)

Mějte se fajn a děkuji za nahlédnutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ach,Řevnice:-)..město mého dětství (měla jsem tam pratetu, bydlela hned u nádraží a když jsem trávila prázdniny u ní, seděla jsem buď u závor, cachtala se v řece apod...Musím tam zas zajet, je tam nádherně.

Hele, tyhlencty výlety s překvapením můj muž taky dobře zná;-D

1 0
možnosti

Šárko, tak to jsi skoro starousedlík;-)

Mají tam skvělou cukrárnu s ještě lepší zmrzlinou :-)

Užívej sobě krásné dny a ať se Ti daří :-)

1 0
možnosti

O44t45a 93K10i16n94c

25. 6. 2017 20:56

Věřím, že to mohl být moc pěkný výlet. Myslím, že za tohoto horka byste stejně asi žádné houby nenašli, možná až na kopci na Skalce (kousek od Mníšku pod Brdy). Ale Portu byste mohli navštívit, já osobně jsem tam taky letos nebyl, ale vím, že moji kamarádi Isara z Mladé Boleslavi se umístili na druhém místě celostátního finále. Ač jsem vám za vaše blogy pravděpodobně karmu nedal, tentokrát ji dávám a vašemu manželovi též.

1 0
možnosti

Oto, děkuji Vám :-) moje kamarádka s kapelou nedosáhli na medailová místa, ale byli také ve finále, tak mě to těší :-)

Děkuji Vám za karmu i pěkný příspěvek a přeji pěkný den :-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS