Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak krásně poetické a tak nízká čtenost-škoda že jste do titulu nezamotala nějaké to slovíčko co tak přitahují pozornost;-Dtenhle text by si ji zasloužil víc než ten o vybělených vagínách:-)

učte se u paní Šichtářové.ta začne kojením čímž přiláká čtenáře a skončí u kritiky islámu

1 0
možnosti
JS

Libi, ne všechno mám chuť psát tak, aby v tom našli zalíbení mnozí :-)

Děkuji za milou návštěvu a přeji Vám příjemný den :-)

0 0
možnosti
DP

Tak přiznám, že sem z toho trochu "jelen". Nosná idea článku je klasika, o tom žádná. Vyprávění, zvláště v první polovině článku je "janinsky" lidské. Pak člověk musí trochu rozmotávat ty jména zúčastněných, které povídce dávají nádech exotických dálav a pak ještě trošička mystiky na konec. Nějak matně mi to připomíná směsici stylů z mé četby mnoha různých autorů a tak namáhám hlavu tím, ze kterých autorů si Jano čerpala inspiraci.:-)V

1 0
možnosti
JS

Dane, nějak mi ten příběh vyrostl z ničeho nic v hlavě, tak jsem ho zapsala a je jaký je - směska jako já sama ;-)

Děkuji za milou Tvou návštěvu a přeji krásné dny tam u vás na severu VR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS