Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani dnes večer za 6 minut na ČT art Plavci 77. Záznam koncertu.

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, díky za vzpomínku:-).

0 0
možnosti

Jo, jo milý Marceli ! Když se to políčko života bavlny řádně obdělává, pak - I na tvůj dům modrý měsíc stále svítí ... Podobně celý život - Teče voda teče - po kameni šustí ... ! Ty jejich texty, nehledě na muziku jsou úchvatné dodnes. Ostatně, jako život celý ... Boha neřeším - Nelze jej vědecky doložit - ani vyvrátit. On ví o mne - já o něm. Já hledám odpověď na otázku, proč jsem vlastně žil, co tedy básník chtěl svým posluchačům sdělit, jaký odkaz vlastně poté zanechává ... Tam je právě ta víra v člověka ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Pane můj, co na nebi je tvůj dům, má máma můj život dala katům, katům mým v poli s bavlnou...

Rangers...vzpomínáš čundračko? Jani děkuji za klidný článek a pohodu v duši. Naši se mne neptali a pokřtili. Nikdy v životě, oni ani já, do kostela dobrovolně nešli. Ale víra v člověka a jeho síly tady je a vždy bude. V průběhu mého dlouhého života jsem opravdu potkal několik lidí, na něž jsem vzhlížel jako na Boha. Jsem vděčný za tato setkání, některá trvají a některá přirozeným koloběhem života skončila.R^VR^

3 0
možnosti

Marceli, jsem ráda, že ́s zavítal:-)V

Děkuji Ti a vinšuji pohodu stálou a každodenní:-)

1 0
možnosti

Jsem pokřtěn - nikdo se mne na nic neptal ... Pak, děd by se zhrozil, na schůze nechodím. Děd by jásal, principy jsem přijal a bohoslužby si dělám pořád ! 24 hod denně, 365 dnů v roce - Jsem, tedy koukám abych byl ... Pak zjišťuji, že vlastně celoživotně - Obdělávám to svoje - POLE S BAVLNOU ! Je co česat, manželství ... - roste to - neroste, hospodář ... - jakýsi plevel zase v políčku životní úrody , děti klasika - radost starost - a tak furt dokola. Snad měl otec pravdu - Synu, to je hrozné - pomodlit se neumíš ! Ale jsi člověkem dobrým - to učení naplňuješ ! ... Mj., je to těžší, ale zase to nadnáší ! ... :-)

3 0
možnosti

Miroslave, děkuji za sdílení Vašeho pohledu a - fandím Vám:-)R^

Přeji Vám pěkných dnů:-)

2 0
možnosti
Foto

Sestři pozor, pan Pechar sedí v cestě!!ToběR^R^:-)

1 0
možnosti

Bráško, díky za Tvou vzácnou návštěvu a přeju Ti krásné dny jsoucí i budoucíV

0 0
možnosti

Paní Slatinová, píšete hezky, hezky se to čte. Dovolím se zeptat. Téměř každému odpovíte, zamyslíte se a odpovíte i panu Pecharovi?

2 0
možnosti

Miroslave, děkuji Vám za navštívení i příspěvek do diskuze.:-)

Na pana Pechara jsem zatím nereagovala, protože jeho příspěvky do diskuze byly reakcí na konkrétní přispěvatele do diskuze a navíc se jedná o příspěvky, které vyžadují víc času na zpracování odpovědi - aby měly hlavu a patu. Až večer sednu v klidu k tabletu, zareaguji.

Přeji Vám krásné dny:-)

1 0
možnosti

R^Ano!!! A dík za připomenurí té krásné písničky od Rangers....V

2 0
možnosti

Tome, srdečný Vdík za navštívení a přeji krásné dny:-)

1 0
možnosti

Ono se u nás často rozlišuje "věřící" a "nevěřící", ale já tvrdím, že každý by měl něčemu a především tomu, co dělá věřit. A nemusí u toho být nutně církev.

2 0
možnosti

Máš pravdu, Pavle R^

Děkuji Ti za navštívení a přeji krásný den:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS