Diskuse

Až vás někdo naštve, pošlete ho do... Liberce!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už jsem si říkal, že jste se dostali do končil bez signálu, jelikož se neobjevují žádné články????R^

1 0
možnosti

Pavle, dodržovala jsem předsevzetí elektronického ticha a psala jen v Praze "na otočku" :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji krásné dny :-)

0 0
možnosti

J90a45n 62P90a21l39l47a43s

23. 8. 2017 21:34

Dobrý večer, trochu jste mi pohaněla Liberec, ale vše dobré. Kdybyste se zeptala, řekl bych Vám, že Sigma má zastoupení naproti teplárně.

Jinak souhlas, míra uzavírek u nás nemá obdoby.

1 0
možnosti

Jene, jsem ráda, že jste mi odpustil a ponechal zde svou stopu :-)

Přeji Vám krásné dny :-)

0 0
možnosti

Jano, i já Tě vítám zpátky na blogu:-)To snad ani není možné, jak se Vám dovolená zauzlovala. Pokud si dobře pamatuji, tak Vám ještě pár zní dovolené zbývá, tak si je oba pořádně užijte, aby ste se s té dovolené u Ploučnice vzpamatovali.:-)

1 0
možnosti

Zauzlovala, Dane, ale to půjde, protože zítra se tam zase vrátíme a domů se pojede až v neděli :-)

Děkuji Ti za milou Tvou návštěvu a přeji krásné dny tam u vás na severu Tobě i Tvé paní :-)

1 0
možnosti

Jitu, děkuji za juknutí a přeji Ti krásný den :-)

1 0
možnosti
Foto

Ženská do nepohody, jsi nezmar, ale milý. ☺

3 0
možnosti

Soni, moc Ti děkuju :-)

Užívejte si krásných dnů všichni u vás doma :-)

0 0
možnosti

R^Moc pěkný, a šťastný závěr: všechno funguje! Tak ať to vydrží. ;-)

2 0
možnosti

Tome, fungování na čerstvém vzduchu se dařit nějak musí :-)

Děkuji Ti za milé navštívení a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti

Ahooooj Jani:-). Tak hlavně, že rozjezd je za vámiR^:-). Ať je manžel brzy fit;-).

1 0
možnosti

Ahoj Beo ;-) rozjet takovou maringotku, to je trošku práce, ale pěkná :-) děkuji za nahlédnutí i přání a vinšuju Ti krásné dny s Izákem :-)

1 0
možnosti
Foto

I já vás všechny vítám!! Nedávno jsem ze Sokolova potřeboval "ZKRZAVA" objížděk 4 hodiny do místa 30 km před Libercem. Pan školník se musí uzdravit, když má k dispozici takovou NEZNIČITELKU. Za krimi článek R^R^:-):-)

1 0
možnosti

Horstíku, také pěkný "výlet". Ten čas nám zkrátka silničáři krapítek kradou...

Děkuji Ti za milé navštívení a přeji Tobě i Tvé paní šéfové krásné dny plné zdraví R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Hele,jakože jsem taky na Black listu,jo?;-D kdyby ses ozvala,tak bych vás protáhla Libercem bez bloudění a nervů. Zn. Liberec jen pro silné povahy:-)

1 0
možnosti

Ty ne, nejsi přeci Liberec ;-) udělali jsme kvůli pumpě rychlý výpad, ale trošku se prodloužil o ty navigační nahodilosti, Šárko ;-D

Užij si krásných dnů (nejen) v Liberci :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vitam Te zpet mezi "zivymi," a Milanovi preju brzke vykuryrovani. A jen tak mimochodem - Liberec je sice trochu bludiste, ale jinak celkem fajn:-)

1 0
možnosti

Jeníčku, bludiště mám raději přírodní - tam se cítím méně ztracená než v Liberci ;-)

Díky za juknutí a přeji všem vám doma krásné dny :-)

1 0
možnosti