Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si to vyzkoušel ze tří 250ml smetan a byl jsem překvapen, jak to šlo ponorným mixérem rychle. Smetana ztuhla za 10s a za dalších 20s bylo máslo hotovo. Jen jsem nehnětl a podmáslí jsem postupně odléval až do úplného oddělení. Nakonec mi na mixéru zůstala hrouda měkkého másla, které jsem odtlypl do misky a zbytek setřel stěrkou. Z 750mm smetany bylo 329 másla. Nálady 54kč - až bude smetana v akci, tak jdu do "velkovýroby". Dík za nápad.

1 0
možnosti

Miloslave, já děkuji, že jste se podělil o nový zážitek a v praxi dokázal, že to jde :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, pamatuji, jako klučina jsem pomáhal doma tlouct máslo. Děd s bab měli nejen kravky, ale i jiný dobytek a zvířata. Ve městě to lidé měli asi horší. Vám ve škole přeji povedený začátek týdne! R^R^:-):-)

1 0
možnosti

Moc Ti děkuji, Horstíku - za vlastní zážitky i nahlédnutí a vinšuji pěkné dny všem vám doma V

0 0
možnosti
Foto

Jani ahoj a souhlas! Jestli bychom neměli pomalu přejít na sádlo, tak jako naši dědové a babičky. Když já jsem, jako kluk, dostal chleba se sádlem a pažitkou, tak mne žádné máslo "neoslovilo". :-) Škoda jen, že i ti farmáři mají ceny nesmyslně vysoko. Nemám přehled o cenách ve světě ale zdá se mi to celé uměle vyšponované.

1 0
možnosti

Snad je to tím, Marceli, že se u nás dost dlouho prováděla masáž, že mléko a máslo, jsou fuj... snížil se zájem, snížili i farmáři stavy dobytka a... výsledek už známe...

Děkuji Ti za vzácnou návštěvu a přeji krásné dny :-)

0 0
možnosti

Logicky mi z toho plyne, že pomazané hlavy, ty, co mají máslo na hlavě, jsou (nám) dražší a dražší;-). Tak snad doba "lidi sobě" se blíží:-)

1 0
možnosti

I to je dost dobře možné, Jeníčku ;-)

Děkuji Ti za milou návštěvu a vinšuji Ti krásné dny :-)

1 0
možnosti

Mohu se zeptat, kde je to focené? Myslím, že v supermarketu stojí Jihočeské o poznání méně.

0 0
možnosti

Je to samoobsluha na Francouzské ulici v Praze, Kamile (ne Vietnamec, český vlastník)...

Děkuji Vám za čtení i komentář a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti

Je to pár let, co byla hysterie kolem ceny vajec. Snad to tak dopadne i s máslem:-)

1 0
možnosti

Milane, snad máte pravdu :-)

Děkuji Vám za čtení i komentář a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Přes milion uprchlíků neprchalo po vodě i souši do Evropy proto, aby zde potom snad jedlo nějaké hloupé náhražky (rostlinné margaríny), ale pouze pravé máslo ze smetany. Másla je tím pádem v Evropě pro tolik hladových krků málo a tak je dražší. ;-(

0 0
možnosti

Petře, této vysoké cenové politice jsem poněkud vzdálena, tedy můj úhel pohledu je pouze vezdejší...

Děkuji za přečtení a přeji Vám klidný večer :-)

0 0
možnosti
Foto

U nás "na venkově" občas přiměřená cena, máslo jsem jinak omezila, raději domácí sádlo;-)Jani, pěkný večerR^

2 0
možnosti

Jitu, na sádle smažené řízky nemají chybu, chleba se sádlem a nebo čerstvé škvarky... hmmm... zrovna tak čerstvý chléb s máslem a kakaem VR^

Děkuji Ti za milý příspěvek a přeji báječný večer :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Máslo je máslo, Jani, o tom žádná:-)

2 0
možnosti

A o tom to je, Jeníčku :-)

Děkuji Ti za milé navštívení a přeji hezký den všem vám doma :-)

2 0
možnosti

Jano, a tu alergii já právě mám a má ji i moje dcera...takže cenu másla neřeším. Ovšem i tak souhlasím, že ta cena je naprostá zlodějna!! ;-O

1 0
možnosti

Jedna moje známá i její děti mají také tento druh alergie, Miri. V Tescu jim umí dodat bezlaktózové výrobky, tak nejsou úplně bez těchto potravin, jen jsou jiné.

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký den :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS