Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Zážitková maringotka (pro Tebe) a maringotkové zážitky (pro Tvoje čtenáře)R^

2 0
možnosti
JS

Díky, Pavle za milá slova a přeji Ti krásný nejen tento den :-)

0 0
možnosti
Foto

No totok jsem nečekala Jani. Moc se mi to líbilo a uplně jsem tam byla s tebou v té maringotce dokonce jsem si i to kafe vypila s vámi. Jenom na chléb jsem si dala i šunku. Hezký den R^V

1 0
možnosti
JS

Dani, díky moc za milou návštěvu a pěkné dny všem vám doma vinšuju V:-)

1 0
možnosti
Foto

Z nového doskočiště mají radost i veverky, pokud se nebojí vašich dravců. Buďte šťastni! Ještě si tam dejte poštovní schránku... napsalas to jedna BÁSEŇ!!R^R^:-):-)

1 0
možnosti
JS

Bráško, děkuju V

Přeju Ti krásné dny kdekoli se nalézáš :-)

0 0
možnosti
JT

R^ tak koukám, že je v maringotce dobře. Čas dočasně neexistuje, "musím" je zakázáno, existuje jen "mohu a chci". Je potřeba si to (aspoň) občas dopřát;-)

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, plánujeme budoucno maringotkové, tedy Bezčasí se jeví jako blízká budoucnost :-)

Díky za nahlédnutí a přeji Tobě i Daně krásné dny s občasným chatovým odpojením:-)

1 0
možnosti
JP

J19a77n 73P48a69l15l67a78s

4. 9. 2017 23:03

Jani, já na poezii moc nejsem, ale tohle počteníčko byla čistá nirvána. Ty obraty, obrazy, atmosféra - a uprostřed ženská s motorovkou!

1 0
možnosti
JS

Jeníku, já Vám děkuji za velmi milá slova i přečtení a přeji krásné poetické dny :-)

0 0
možnosti
IM

Kdybyste si otevřeli maringotkovou cestovku, máte zaručeně narváno. R^:-)

2 0
možnosti
JS

Ivo, to už by byl kšeft a veškerá ta romantika, klid a odpojení od pidlivizace by vzaly za své...

Děkuju Ti za zanechání stopy při Tvém nahlédnutí a přeju Ti krásný večer :-)

0 0
možnosti
Foto

Tomu se říká přírodní lyrika!;-)

P.S: Kolik těch koček máte? Pochopila jsem, že zřejmě nějaký přírůstek?

R^:-):-)

2 0
možnosti
JS

Pavli, máme dvě kočičajdy = aby naše první slečna nebyla jedináček :-)

Díky za milou Tvou návštěvu a přeji hezký večer :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Prostě idyla jak má být:-)

2 0
možnosti
JS

Jeníčku, už se tam zase těším - jak malá :-)

Děkuju Ti za milé navštívení a vinšuju krásný večer vše vám doma :-)

1 0
možnosti
PK

Perfektní, zvlášť pro panelákové nýmandy jako já. Soused tam nepouští naplno reprobedny, akademikovi o patro výš neštěkají dva psy. A o nocích plných vášně, ale u sousedů, raději pomlčet:-)

2 0
možnosti
PK

ježíšmarjá - psi ...kdo,co 1.pád:-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS