Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Otec mi kdysi říkal, že samotný chodit na hřbitov nemá smysl - je třeba brát děti s sebou. Součást přirozenosti, výchovy. Pak je dobré obhlížet fotky, ty postavy mizí - jejich jména náhrobku zase přibývají. Ten kámen pak není chladivý - svého druhu i hřeje, jako kdysi ruka rodičova, (autorce zcela rozumím) ... :-)

6 0
možnosti

Do mých dvanáctých narozenin jsem každé dušičkové období měla jako trauma, když jsem viděla náhrobek a věděla, že máma znamená jen kus plechu a popela, kterému nemůžu zabořit nos do zástěry a postěžovat si, když je mi zle... to mě týralo hodně let včetně toho, že macecha byla skutečně dost zlá osoba. Ale zpětně tyto bolesti hodnotím jako dobré, protože jsem díky nim nějakým způsobem poznala hodně odstínů bolesti, ale i radosti...

Děkuji Vám za zastavení se a vinšuji pěkné dny :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS