Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Janino obvyklé něžné pohlazení dušeR^:-)V

1 0
možnosti

Dane, Vděkuju Ti a vinšuju krásný večer s Tvou báječnou paní :-)

0 0
možnosti

R^Tý jo, taky jsem takovejm "babičkám" montoval karmy a zvaly mě na štrůdl a dneska je to skoro v mym věku:-)

1 0
možnosti

Romane, ještě nedávno mi bylo šest let a všichni od deseti let výš, byli pro mě starci a stařeny ;-) zkrátka jsme dorostli věku, kdy si budeme říkat kluci a holky, ale bude nám třeba osmdesát i víc :-)

Děkuju Ti za milou návštěvu a pěkný večer vinšuju Tobě i Jaru :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, tohle není blog, tohle je povídka. Krásný.R^

2 0
možnosti

Zuzi, od Tebe mě tato slova obzvlášť těší, děkuju :-)

Přeju Ti krásný večer :-)

1 0
možnosti

Pavle, díky a přeju Ti kouzelný večer :-)

0 0
možnosti
Foto

Je smutné zůstat sám, Pes nebo kočka samotu anulují. Sestři, poslal jsem Ti kočku televizní divačku R^R^:-):-)

1 0
možnosti

Bráško, kočku shlédnu, děkuju a vinšuju Ti krásný večer s Tvou báječnou šéfovou V

0 0
možnosti
Foto

J58a94n 40P16r93a58ž63á90k

25. 10. 2017 16:46

R^To je tak krasne lidske, Jani:-)

2 0
možnosti

Jeníčku, děkuji Ti a přeji krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Zkusím se zaposlouchat. Moc pěkný příběh.R^:-)

2 0
možnosti

Pavli, děkuju Ti moc :-)

Užívej si krásných dnů :-)

1 0
možnosti

Soni, děkuju Ti a přeju krásný den všem vám doma :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS