Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, děkuji za pohlazení duše. Pro mne s dalším rozměrem. Mám rád hory a les a tady si jej vůbec neuziji protože tady není.

1 0
možnosti

Někdy přijeď k nám na maringotku - výhled na Ralsko a k Jizerkám co bys kamenem dohodil :-)

Měj se báječně, Marceli VR^

0 0
možnosti

Nádherně napsané Jani V

1 0
možnosti

V Hanko, děkuju Vám a vinšuju prima dny :-)

0 0
možnosti
Foto

R^vůni dřeva miluju-je fajn číst něco jiného než volební hádání:-)

1 0
možnosti

Piliny ve vlasech a vůně, kterou zanechalo dřevo v kůži, pot kořeněný čerstvým povětřím - to je afrodisiakum, kterému není rovno, Libi :-)

Přeju Ti fajn dny :-)

0 0
možnosti

R^Tak se se po pár dnech na cestách konečně dostal zase na blogy a co nečtu - Jana zase napsala "kokoro o atatameru hanaši" . Jano, snad si ještě pamatuješ, co to hatmatilce mé ženy znamená.:-)

1 0
možnosti

Dane, jsi zkrátka Bohu milý a potěšit Tvou duši, zahřát srdce, je mi ctí R^V

Děkuji pěkně a těším se na viděnou V:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že by se ti dost líbily knížky od Zdeňka Šmída. Např. 'Sbohem, Dicku'. Hezky opatruj své literární střevo.R^:-):-)

1 0
možnosti

Pavli, děkuju moc za tip na čtení - dnes jsem si udělala radost a koupila souborné vydání Pán prstenů. Konečně si přečtu předlohu filmů :-) pak si udělám slinu na Tvůj tip :-)R^

Přeju Ti krásné dny a děkuju V

1 0
možnosti
Foto

Ať se maj fajn!!A piliny jim dělají společnost...R^R^:-):-)

1 0
možnosti

Piliny jsou báječná věc, bráško - však víš V:-)

Přeju Ti krásné dny s Tvou báječnou šéfovou VR^

0 0
možnosti
Foto

Ty píšeš pořád líp a líp ... dycky mě to ... dostane.

2 0
možnosti

trosku me v konci zmatlo osloveni "Venousku" a rikal jsem si, kam se to jeste rozjede...

1 0
možnosti

Když jsem byla malá, říkal mi táta Janku a bylo v tom všechno, Marku!

Díky a vinšuju Ti prima víkend!

0 0
možnosti
Foto

R^A takhle by to mělo být, Jani. příjemné čtení před víkendem:-)

1 0
možnosti

Děkuju Ti, Jeníčku a přeju Ti krásný víkend mezikočkový :-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS