Diskuse

DiVanda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám, že ve vašich příbězích se dva nacházejí až tak kolem padesátky, že?:-)

1 0
možnosti

:) i starší, Františku.

Na to, abych přesvědčivě psala o hodně mladých, už jsem poněkud v jiném věkovém pásmu :D

P.S.: znám dost lidí, kteří právě kolem té padesátky (nejen já a můj muž) nějak k milované osobě přišli a v několika případech mám prsty v tom, že se to vůbec stalo. Přiznávám se, jsem tak trošičku i dohazovačka :D

2 0
možnosti

;-D...a hele Jano, ještě byste mohla zmínit, víte, jak jste mi vyprávěla, že Vanda, když se brodila tou trávou, chytla Klíště a byla z toho slušná polízanice...ale samozřejmě bych ale nerad, aby kvůli tomu dostala romantika na frak:-)

1 0
možnosti

Tsss, tsss, tss! Klíštěciny se Vám zachtělo, Vy filuto! :D

Jeden klíštěcí příběh znám. Mohla bych ho převyprávět (byl z mého blízkého okolí), akorát si to musím poštelovat ve vzpomínkách. To není jako si povídku z ničeho uplácat :)

1 0
možnosti

...a až budete štelovat a plácat, nezapomeňte na tu Vaši po domácku vyrobenou Klíštěcí třaskavinu;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS