Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

KLUK ZE ZNOJMA TO JE, nelituji dvou roků které jsem tam vojančil. Výborní lidé, co zvali nás vojáčky do svých sklípků. Jen KRAVÍ HORA nám dávala zabrat. ;-DR^ ale na vypalování špíčků výborné...

1 0
možnosti
JS

:) Jsi znalec, Horsti! :)

0 0
možnosti
Foto

Nejstrašnější jsou okamžiky poznání, že v některé zemi prostě uzenou slaninu alias špek nekoupíš. Zdravíme Tebe i škotelníka!

1 0
možnosti
JS

Mávám z bažin za nás oba! :)

0 0
možnosti
JB

R^Tak. Jdu si nakrájet Iberijský špek na chleba.

1 0
možnosti
JS

Dobrá volba, Jiří. Jděte do toho! ;)

0 0
možnosti
Foto

Jani, skromnost stranou, fotky jsou v pořádku a meníčko taky:-)!!! Páni, něco tak obyčejnýho a moje chuťový buňky tancujou čardáš. Tak to asi tak obyčejný nebude, že jo.R^

1 0
možnosti
JS

Obyčejně je to mňamina, Zdeni :)

0 0
možnosti
VV

Mel jsem sousedku z Innsbrucku. Ta snad davala spek i do babovky nebo strudlu. Avzdy to bylo moc dobry.

2 0
možnosti
JS

Já miluju Slaninu i slaninu, Vladimíre :)

1 0
možnosti
Foto

mňam! Jani, zase máš pravdu! Chleba a slanina, toť základ každé kuchyně a cholesterol? Co to je?R^

1 0
možnosti
JS

Cholesterol není nic než strašák moderní doby, Zuzi ;)

0 0
možnosti
LB

Ona škotelníka chuť na špek přejde, až si nechá změřit cholesterol :-)

Mě to potkalo zrovna před rokem a tak se dvanáctý měsíc místo špíčku cpu kaší z ovesných vloček. Zvykla jsem si, ale co naplat, špek to není, natož můj oblíbený iberijský. :-(

2 0
možnosti
VV

Fuj tajbl, jak to snasite?

2 0
možnosti
Foto

Tak nějakej špíček se vždycky najde.;-D;-D (Dneska zase perlím, snad se někdo nenaštve!)

1 0
možnosti
JS

Perlení v nápojích je přísně doporučeno, Klárko :D

1 0
možnosti
Foto

R^No a co ja ted s tim v rozpalenym autobusu. Tady mi nikdo zakousnout trochy speku neda:-P

1 0
možnosti
JS

Zakousni se do vnadné spolucestující?! :D

1 0
možnosti
MB

Špíček, ten ja ráda. I když,jde na faldíček...

Krásný weekend a dobrou chuť

1 0
možnosti
JS

Však děkuji za přání, Martinko :)

A opětuji :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS