Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

My máme na toto chajdičku. Jen nechápu, jak to děláte, že se ty kočky vracejí. My je musíme lovit. Máme 3 a psa. Ale ten klid mimo prázdniny je fakt perfektní. Jinak tam jsou paviáni, kdy je potřeba zabednit a televizi pustit naplno.

1 0
možnosti
JS

Anežko, jak to "děláme" nevím, ale ty naše kočičajdy lovit nemusíme... Ale kdybychom je chtěli odlovit na odvoz do Prahy, asi bych pár škrábanců schytala :))

0 0
možnosti
Foto

Čas nemusení, ti závidím, Jani., R^ Karma

1 0
možnosti
JS

Bohunko, děkuju :)

Celý život jsem něco musela. Už nemusím a užívám si to...

1 0
možnosti
Foto

Zdravíme bahňáky a závidíme! Tady už měsíc nepršelo a obrovské víry jemného prachu jsou k nevydržení, Komínek je třeba občas vyčistit. Nebo ne?VR^!!

1 0
možnosti
JS

Čištění zdar a pozdravy tam k vám oběma! :)

0 0
možnosti
Foto

To je jedna z lahůdek života, ani kominíka nepotřebujete jednou za rok. Už se těším až Ti budu moci gratulovat k papíru na řízení. Žijte dál!!R^R^:-):-)

1 0
možnosti
JS

Bráško, budu se snažit :)))

0 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. Nevím , možná jsem to už psal - maringotka je největší vynález od objevu ohně.

Vím , o čem mluvím. Spoustu let jsem v ní strávil během profesního geo- života a tak jsem si pořídil jednu na penzi. Máím ji trochu sofistikovanější - u rodinného domku na zahradě , elektřina , wi-fi . Žena mně případně pošle mail - oběd je hotov a já buď vyrazím , nebo odepíšu - přijdu později. Po mnohaletém manželství ideální způsob komunikace ( snad to žena nečte;-D).

Léto tu trávím spolu se třemi bígly . Pravda , hygiena asi není 1- , ale nic se nemá přehánět.

Má to další výhodu. Nechci-li přijímat návštěvy - zvednu schody. Jak hradní pán.;-D

2 0
možnosti
JS

Vy jste to pěkně vychytal, Otakare! :D

0 0
možnosti
AL

Opět nádhera.

-------------------

Shodou okolností se teď vracíme z nádherného Tigyaingu Myanmaru (Barma), sedíme na letišti v Londýně a čekáme na let do ČR. Moskytů a bahna jsme si "užívali" celou dobu, ale ten nádherný klášter a úžasní lidé vše vynahradili.

Takže jste se mi trefila do chuti.

Pěkný večer do Česka.

R^

1 0
možnosti
JS

Pěkný den přeji i já Vám :)

0 0
možnosti
Foto

(palec hore) Prostě divočina. ;-) Hlavně, že ty miciny ještě občas přijdou. Už se na Julišáka těším, ač se mi z hor vůbec nechce...

P.S. Myslela jsem, že jsem jedinej exot, co si dává současně kafe a půllitr čaje. :-D

2 0
možnosti
JS

Holky jsou divočejší, ale jsou osvalené, síla v tlapkách je dost znatelná a nemňaučí jako v Praze - přijdou, přijmou mazlení a mizí na celou noc pryč. Přes den spí :)

AD P.S.: taky jsem si to o svém čaji a kávě myslela, Klárko :)

1 0
možnosti
Foto

Tak si ten báječný čas nemusení užívej!R^:-):-)

2 0
možnosti
JS

Pavli, děkuju - dám si to na maximum! :)

2 0
možnosti

Takže: vařič, topič-čoudič, pumpař, studnař, dřevorubec, sběrač, otužilec...sáfriš to je profesí Yanno!

Ale to blaho...ryze přírodní:-)

Takže si dáme tu naši: zkus benzín, milý Lojzo:-)))))))

a pak udej, na které větvi sedíš!:-)))

Pohodový večer! Jasně, že se s(S)laninou:-))

Dnes se podává crno vino Plavac:-))

1 0
možnosti
JS

Benzín máme do motor-offky, větve olší lepkavých, jsou lámavé - nesedat, pokud nejsem kožichatá a drápkatá :)

Jo, profesí mnoho - časem možná ještě i ovce, kozy... ;)

María, crno vino nemám, tento víkend hřeším - toník & gin k večernímu koncertu cvrčků a posléze žab. Slanina i slanina jsou k dispozici :D

Před chvílí jsem byla v Ploučnici, nezanořím se, ale celkově ošpláchám, což je báječné. Dřevo motorovkoval můj muž, já chodila skládat do kůlničky :)

Mávám z bažin a připíjím gin Toníkem na zdraví a dobré dění!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS