Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré téma.

Naši daňoví poradci "nějakou záhadou" problémy se správcem daní nemají a dokonce je i pochválí.

Možná to bude tím, že jsme jim loni "odevzdali" cca 18 milionů na daních.

Hezký den a karma k tomu.

0 0
možnosti

Arnolde, rozumím Vaší stížnosti. Obávám se však, že je po termínu a zda s tím kolegyně Slaninová pomůže - To, věru netuším ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to vždycky o lidech. A systému. Bohužel od chvíle co nastoupil Babiš do politiky a získal přímý vliv je hodně znát změna, jak v chování lidí tak v systému jako takovém. Zákony jsou ze strany berních úředníků často ignorovány a vypadá to jako by Babiš s pomocí MF vyhlásil boj všem těm kteří tento stát živí. Udělal z podnikatelů nepřátele státu. Přitom sám je ten největší parazit.

1 0
možnosti

Za úřad, kde pracuji, musím říct, že se u nás úzkostlivě dbá na to, aby bylo vše dle zákona. Ovšem občas se může stát, že i přes veškerou snahu, lidský faktor selže a stane se chyba.

A řekla bych, že Babiš na řadové úředníky neměl v tomto směru žádný vliv.

3 0
možnosti
Foto

Já si na úředníky taky nemůžu stěžovat.

Jen mi přijde že některé úkony které provádějí jsou zbytečné.

Před časem jsem prodávala a kupovala byt.

Při prodeji jsem byla povinna zaplatit daň z převodu (ta mi byla zablokována přímo realitní kanceláří) a zejména vyplnit formulářík...

Nějak jsem na to zapomněla (peníze byly na Finančáku tak co....) až mi došel doporučený dopis. Volala jsem úředníkovi a on mi sdělil že už je to vyřízené protože daň si strhli ze zablokovaných peněz.

Takže na formulářík nakonec stejně nedošlo.

0 0
možnosti

Zajímavá informace.

Nedokážu přesně říct, jak úředník může strhnout daň bez formuláře, ale to je tím, že nejsem oborem daňař, ale pouze papírový čert :)

0 0
možnosti
Foto

Autorko, většina z nás nejsme podvodníci ani "notoričtí neplatiči". Ale každý úředník vám řekne, s jakými "lejstry" v kterých bodech klienti nejčastěji "zápasí" a kde dělají pravidelně chyby.

Pracovník úřadu přesně ví, co se má v jakém formátu do příslušné kolonky zapsat. A obvykle je postižen "profesionální slepotou" (to nemyslím hanlivě), která mu neumožňuje vidět, že spousta formulářů je pro laika takřka nevyplnitelných. Česky: Nejsou dostatečně blbuvzdorné, mnohomluvné komentáře ke mně hovoří podivně nelidským jazykem a z přiloženého "vzoru" bývám zmaten.

Pokud by byl podobným způsobem vytvořen internetový nákupní formulář, vzdám to a půjdu ke konkurenci. Ale v případě úřadu tuto možnost nemám.

Kde je tedy vina?

1 0
možnosti

Nenapsala jsem nic o tom, že by všichni byli podvodníci nebo notoričtí neplatiči. Píši je o tom, NĚKTEŘÍ neplatí a zabírají zbytečně čas správcům daně...

Kde je vina, Vám bohužel nepovím, protože nejsem tvůrce zákonů, legislativy ani formulářů...

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, to je jako se vším. Zvonkajšku se to zdá brnkačka a teprve zevnitř zjistíš, zač je toho vlastně loket.:-)

2 0
možnosti

D65a38v19i38d 91V90l55k

21. 9. 2018 8:25

Já mám povětšinou dobré zkušenosti.Třeba pán co dělá v Uh daň z nemovitosti to je anděl.Vždycky když nám natvrdlíkům spočítá kolik máme platit, tak nás zachrání.To je úředník ,který by měl dostat metál.

Ke mě se tam chovají vždycky velmi slušně a já zase k nim. Protože to si musíme říct většinou se chovají hnusně spíš podnikatelé. Já si tak vždycky říkám, co si asi ta úřednice musí myslet, když má živnostník za rok dvě faktury a obrat 30 000,- ? Někteří kolegové živnostníci nemají rozum, pak nás nenávidí celá republika. Ale vůbec nerozumím , že třeba někomu někde Fú vrátí 100 miliónů na vratku DPH, když já musím, kdybych měl nadměrný odpočet 5000, - přinést ukázat účetníctví za čtvrtletí a jim to vrátí, přitom je to evidentní daňový podvod.

2 0
možnosti

Je to všechno o lidech :)

Ad nadměrné odpočty - nevrací se automaticky. Každý, kdo žádá nadměrný odpočet, musí doložit, že je nárokovatelný a je jedno, jestli je to fyzická osoba (podnikatel) nebo právnická osoba. A pokud to nedoloží, může očekávat daňovou kontrolu. Tak to prostě je dané :)

0 0
možnosti

Jsem bodrý člověk s bonmoty. Když jsem viděl unylou náladu v "Čekárně FÚ" a byl jsem vyzván - Spustil jsem - Jmenuji se MB a přicházím jako soutěžící o Titul - "Vzorného daňového poplatníka"! To jsem neměl dělat, zvedla se hlava úřednice i od nejvzdálenějšího stolu ! Jo, jo, soutěž jsem vyhrál - Změnil jsem taktiku, teď zase Hážu svého chudáčka, (nebyla - byla-li by by rada) ap. ... :-)

1 0
možnosti

:))) mě byste rozesmál a příště bych se na Vás těšila :)

1 0
možnosti

To jste teda morová pilko, zase píchla do vosího hnízdečka, ještě , že podnikatelé a Ičaři ráno nemají příliš čas na čtení,to by jste si užila;-D. Mé zkušenosti s FU zejména po revoluci v zahraniční spol. jsou jen pro otrlé čtenáře a těch zde moc není. Na druhou stranu by se bez těch děvenek ty daně nevybralyR^. Jsem zvědav co z Vás vypadne příště;-D;-D

1 0
možnosti

Kouzlo nechtěného - z motorové je morová :D :)))

Nemyslím si, že jsem do něčeho píchla. Jen zprostředkovávám svůj náhled věci :)))

0 0
možnosti

Všechno je to o člověku... Já na některé příhody se "subjekty" vzpomínám ráda, někdy jsme se i zasmaly, ale musím říct, že někdy jsme jich docela bály. Nemít doživotní mlcenlivost, napsala bych knížku :-) Díky za hezké psaní o úředníčcich ,:-)

1 0
možnosti

Píšu ze svého pohledu a vlastní zkušenosti, Nadi :)

Psát taky můžu jen v rovině obecné - jinak bych mohla skončit někde mezi hodně ženskýma a v teplákovce :)))

0 0
možnosti

tady asi moc nepochodíte. Sestra dělá na berňáku daně z nemovitostí (tedy proti dani z příjmu asi brnkačka). Vzhledem k povaze daně má velké množství klientů, kteří se v problému vůbec neorientují, protože jsou to staří lidé, kteří vlastní nekde pár metrů pole, zahrady, cesty atd. de fakto dělá přiznání za ně. nemusela by, ale je to pro ni lepší, než potom zpětně takového poplatníka dohledávat, vysvětlovat mu to, opravit to musí vlastní rukou, takže by to stejně zase dělala za něj v kanclu, akorát 3x tak dlouho.To jsou prostě věci, které nikdo nevidí. jako perličku bych uvedl, že mají měsíční limit na spotřebu kancelářského papíru, takže když chce klient něco okopírovat, měl by si přinést papír vlastní nebo to zaplatit. protože je jí to trapné, tak si nosí vlastní papír z domu;-)

4 0
možnosti

:) máte pravdu. Je mnohdy jednodušší něco udělat za poplatníka než se s ním na několikrát mordovat tím, že to opět přinese špatně vyplněné :)

O přesčasech, které kolegyně a kolegové kvůli tomu musí přijmout jako součást práce, ani radši nepíšu...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS