Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný vzpomínky, i když třeba místy trochu bolavý. Takový je život. Jednou nahoře, jindy dole (tedy, tohle není sexuální narážka, ale kdo ví;-)).R^:-)

2 0
možnosti

:) v každém slova smyslu, je to tak, Pavli...

Měj se bezva!

1 0
možnosti
Foto

Bez lásky to jde sakra spatně. Ještě, že to někdo vymyslel. Krásné vzpomínky. R^

2 0
možnosti

Projekt Láska, je skvělý.

Projekt Člověk, je mírně nedotažený :)))

1 0
možnosti

Hezké :-)

Já byla asi vždycky jiná, když tak nad tím přemýšlím.. :-) Ale platonické lásky ty jo, ty jsem prožívala statečně a s plným nasazením.

2 0
možnosti

Jani, to ničemu nevadí :)

Co člověk, to jiné prožitky, chování...

Vinšuji pěkného dne :)

0 0
možnosti

Never is goood as the first time...

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, taky jsem měla o své existenci jiné představy... A auto je ještě dobrý!;-)

1 0
možnosti

Kdyby každý žil svůj sen, pak by už nebylo o čem snít :) takže tohle je ta lepší varianta života, Klárko.

A co je horší než auto? ;)

1 0
možnosti
Foto

J91a14n 35Š27i95k

19. 10. 2018 8:02

Je ten život krásný! Viďte, Jano?

1 0
možnosti

Vzpoměl jsem si na nějaký citát o první lásce - ,, Na první lásku se nezapomíná - nemusí být největší , nemusí být nejkrásnější, ale je prví a tedy nezapomenutelná"

1 0
možnosti

Děkuju (nejen) za citát :)

0 0
možnosti
Foto

U mne v té době "malin nezralých" spíš jen představy, pak letmé doteky, a později láska platonická. (Pět let dopisování - a pak rozchod). Ale i na ně vzpomínám ráda, byla jich plná krabice. Spálila jsem je všechny, vlastně až na jeden, ten na "rozchodnou"). A pak jsem potkala jiného člověka - a na celý život... V (Vzpomínky jsou opravdu ráj, ze kterého nemůžeme být vyhnáni. Díky, Jano, za upřímnost. ;-)R^j

4 0
možnosti

Miri, byl to báječný čas, že? :)

0 0
možnosti
Foto

Škodovky na tyhle hrátky měly dobrou lůžkovou úpravu, a když k tomu brumlal motor, byla to báseň. Blíží se půlnoc, přeji Ti hojivé sny, Sestřičko!:-):-)R^R^

1 0
možnosti

Hojím se dobře, bráško. Každý den je znát :)

0 0
možnosti

To jsou v životě neobejitelné etapy, a jsem přesvědčená, že tak to prostě má být. Pro získání zkušeností, procitnutí, a pro vzpomínky...a ty jsou zpravidla moc hezké.

3 0
možnosti

:) hezké to tehdy bylo, María...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS