Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^R^Moc hezky jste to, Jano, napsala. Myšlenky mohou být hodně nebezpečné:-).

1 0
možnosti
JS

Mohou být čímkoli, protože se umí navázat na hmotu a tvořit radost, ale i hrůzy.

Mějte se báječně, Miroslave :)

0 0
možnosti
Foto

Ohó, to bylo báječné. Tajemnost, naděje, že našel přístřeší na víc než jednu noc, sugestivní hlas a skvělá pointa. Jani R^R^V

2 0
možnosti
JS

Původně jsem ho tam chtěla nechat bydlet, ale pak se mi to přeskládalo v hlavě :)

Moc Tě zdravím, Zdeni a děkuju!

0 0
možnosti
LJ

Já jsem čekal, že tam někdy vyběhne myš Lenka a to bude humorné. Nakonec jsem se bál, že se ukáže, že i Myšlenka dokáže zabíjet.

1 0
možnosti
JS

Ten vývoj je vždycky i pro mě překvapení, když to píšu :)

P.S.: děkuju!

0 0
možnosti
JS

To chce něco teplého do volátka! :))

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji za čtení na dobrou noc!!:-)R^

1 0
možnosti
JS

A já Ti ráno pěkně děkuju a posílám pozdrav! :)

0 0
možnosti
Foto

J60a62n 47P40r86a22ž39á57k

10. 12. 2018 22:21

R^Hmmm, tyhle Tve tajemne clanky mam rad:-)

3 0
možnosti
JS

Díky moc!

Přeju Ti krásné dny :)

1 0
možnosti
DP

Výborné počtení, na povídky tohoto "šedo-mysteriózního" (můj neumělý překlad ze "skandinávštiny" (tak zvaná skandinávština je umělá směsice dánštiny, norštiny a švédštiny) typu mám já slabost.:-)

2 0
možnosti
JS

Děkuju, Dane a moc vás oba zdravím! :)

1 0
možnosti
Foto

R^jani, jenom si oprav ruxak na ruksak, měj hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Jani, Jani, Jani tak za trest jsem to napsala 3x

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS