Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak to vzalo rychlej obrat, ale co už. Dobře to dopadlo a ta tvoje poslední věta by se dala tesat do kamene. Dobře si ji zapamatujuR^

1 0
možnosti

Už bych to neutáhla dál - v psaní jsem spíš sprinter než mílař :)

0 0
možnosti

Díky, Miroslave :)

Mějte se krásně! :)

0 0
možnosti

I66v44a54n96a 86L67a34n82c71e

11. 2. 2019 16:44

Poslední věta: "Když tě život sere, nevyser se sám na sebe," tuhle větu jsem měla znát dříve, tak před dvanácti lety, Jani. Kdybych bývala myslela na sebe, tak jsem si mohla zachránit nohu. R^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Ta věta mě jen tak mimoděk při psaní napadla, Ivano :)

Moc Tě zdravím a děkuju.

0 0
možnosti

Poslouchaj Janinko, ale stejně si myslím, že do frustrátovic deníčku, mohla nějakou tu soulovku Valérie klidně dát. Slova má k tomu dostatečně vybroušený a vo nějakej ten sen a bol by taky nouze nebylo. A prostě jen tak, bez slávy....by si člověk ve dvou, třech i více, parádně zasouloval;-)

1 0
možnosti

Zasoulování se nepodařilo, Františku. Teď na mě můžou bejt klidně mrzutej, mají proč :)))

1 0
možnosti

Konec dobry, vsecko dobry. Jano, dobre jsi vystihla mluvu casti dnesni mladeze, jak jsem to pri svych navstevach CR mel moznost slyset ve vlacich, autobusech a v cekarnach.:-)

1 0
možnosti

Dane, mám trochu naposloucháno :)

Měj(te) se fajn!

1 0
možnosti
Foto

Jani, dobře jsi to ukončila! Tvá mozkovna umí:-)R^

2 0
možnosti

Spíš dobře, že už jsem ukončila, Horsti :)))

0 0
možnosti
Foto

Jejda... s Val to dobře dopadlo... to je dobře :)

2 0
možnosti

:) přece bych jí nenechala zamordovat pro prachy, ne? :))))

2 0
možnosti
Foto

Tvé zpovědi čtu a jsem překvapena, nic z toho jsem ani netušila.....

0 0
možnosti

Alžbeto, deníček frustráta je čirá fikce :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS