Diskuse

Svaly z Bruselu si osedlaly Volvo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, Ty tedy myslíš, že z Bruselu nic dobrého nepřijde? Doufám, že se mýlíš. Protože já vsadil na Brusel. Na Spojené státy Evropské. Kde jediná vláda a parlament bude v Bruselu, národní vlády a parlamenty zrušíme a budeme se koupat v penězích. První krok k tomu jsem zaznamenal v programu, kde se snižuje počet poslanců a počet ministerstev. Já si totiž vzpomínám, jak jsme jezdili do Španělska, 4 hranice, pět peněženek s šilinky, lirami, franky a pesety... nebo marky, franky, pesety a někdy i švýcarské franky.

A teď si představ, že zákony jsou stejně všechny z Bruselu, nebudeme slyšet kidy od středuly a budeme si škodolibě užívat toho, že žvanily neplatíme jen my ale celá Unie. A je jich jen +/- 3000? No není to ráj?

1 0
možnosti
Foto

Promiň, vím že Tvůj blog byl o něčem jiném. CVD je jediný a jediný bude. Já jen mám rád trochu jiné filmy. O jeho osobním hrdinství nepochybuji a obdivuji jej.

1 0
možnosti
Foto

Ten hoch na sobě uměl pracovat, že při té dřině dokázal i zvládnout pět manželství je obdivuhodné, a k tomu drogy i alkohol. Dvě poslední ale zavinily - umožnily - peníze. Jak bychom asi dopadli mi, kdybychom jich měli PŘEHRŠEL? Jani R^R^

2 0
možnosti
JS

Horstíku, máš recht, je fajn mít peníze, ale dost často to lidi změní do blbánkova :-)

Děkuji Ti za milé Tvé návštěvy i slova a přeju všem vám doma hodně zdraví :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejsem na blogu dlouho, a píšu především o čokoládě, ale čas od času se vydám za plot svojí zahrádky kouknout se, co tu ostatní "kolegové a kolegyně" publikují. Jen jsem Vám chtěl dát vědět, že mě Vaše blogy baví R^:-)

1 0
možnosti
JS

Karle, děkuji Vám za nahlédnutí i příspěvek a přeji pěkných dnů :-)

Občas si Váš blog o čokoládě ráda dám :-)

0 0
možnosti
RE

Volvo FH 12 - vyzkoušel jsem, super! A EU? V roce 2003 jsme si úmyslně zkrátili o dva dny expedici Pobaltím, abychom stihli referendum o vstupu do EU! Tehdy nám nějak asi nedošlo, že politici se holt budou chovat uplně stejně ve velkém chlévě, jako v našem malém českém rybníčku:)

1 0
možnosti
JS

Romane, díky za zastavení se a Tobě i Jaru přeju pěkný den :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, ne že bych byl zrovna eurohujer, ale podle mě je pro nás členství v EU stále přínosem. I když si z unie občas udělám legraci, nerad bych, kdybychom li měli opustit.

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, jsou věci na kterých se neshodneme, ale dobré je, že to není důvod se kvůli tomu spolu nebavit :-) Pro mě je unie jinou formou ujařmení lidí...

Užij(te) si krásných dnů v Kočkově Brodu :-)

1 0
možnosti
DB

škoda jen , že se neobejdete bez takových výraziv...."nízda evropských nalidikálečů"

0 0
možnosti
JS

Bohužel to vnímám tak, jak jsem napsala. Jde jim především o sebe a pak někde na konci všech konců je možná zájem o člověka...

Děkuji za přečtení a vinšuju Vám klidný den :-)

1 0
možnosti