Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, vy dokážete udělat báseň úplně ze všeho.R^;-D

1 0
možnosti
JS

Hanko, jste moc laskavá, děkuji a přeji příjemný večer :-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, v takovém případě, 1 ku 1 jablečný ocet s vodou z kohoutku. I vrásky a různé flíčky strachy zalézají. R^R^;-D

1 0
možnosti
JS

Horstíku, vezmu si to k srdci, děkuji :-)

Vinšuju všem vám doma hodně zdraví R^:-)

0 0
možnosti
DP

Český rum u nás k mání neníRv,tak jedině rum z Karibiku, ale to "není vono";-). Jinak můj vlastní recept se skoro nachlup podobá Vašemu, jenom místo skořice do toho přileju odvaru z na hrubo nastrouhaného zázvoru. Zdá se (a doufejme), že máte to nejhorší za sebou, ale opravdu se opatrujte, recidivy jsou někdy mršky.:-)

1 0
možnosti
JS

Dane, právě mi dokvačila zimnice a teplota přes osmatřicet. Co se zdálo rýmečkou, mě trošku víc potýrává, ale piju silný vývar a čaj s citrónem. Mám v posteli tablet a kočku - dobrá terapie :-)

Děkuji Vám za milou návštěvu a pěkný den přeji všem vám doma :-)

1 0
možnosti
PB

...... doboha, ste si jistá že máte vopravdu rýmečku ?!?,- podle teho receptu (rum, mlíko atd.) sa mi zdá, že ste si naordinovala čističku zažívacího traktu 8-o (?!)

1 0
možnosti
JS

Peťo, kdyby to vyčištění trubek mělo pozitivní vliv i na rýbu, tak se vyčistím ráda všemi směry ;-D

Díky za nahlédnutí a přeji Vám krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ten bramborák na sádle. Jano, už zase zlobíš a děláš chutě. Jediné, co Tě omlouvá, je ta viróza.:-)

Doktoři tvrdí, že placebo má až neuvěřitelnou padesátiprocentní účinnost, tedy, že stačí motivace důvěrou a tělo si poradí. Tak mě napadlo, že až na mě příště něco podobného skočí, začnu se léčit bramboráky na sádle. Stačí jim uvěřit a ony mě toho rychle zbaví. A Tebe taky, zkus to třeba hned;-)

2 0
možnosti
JS

Jeníčku, pokud budu jen trošku schopná, asi je usmažím o víkendu ;-) snad to bude zítra už lepší s moribundusem:-)

Děkuji Ti za milou Tvou návštěvu a přeju všem v Kočkově Brodu krásné dny:-)

1 0
možnosti
Foto

Také jsme doma mívali čínské masti, když jsem byla malá. Kromě oloupané kůže na čele si na žádné další nehody s nimi nevzpomínám;-D;-D. Koncem loňského roku jsem na ni náhodou narazila v jedné drogerii, hned jsem ji pro maminku koupila. Měla radost a maže se - opatrně:-).

1 0
možnosti
JS

Libi, mohu zodpovědně říct, že ta mast byla dost strašná - na obličeji ;-)

Děkuji Vám za čtení i sdílení vlastní zkušenosti a přeju Vám krásný den :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS