Diskuse

Není důležité, co řekneš, ale jak to p(r)odáš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

I sytý člověk neodolá, když mu nabídnete nějakou extra "chuťovčičku". :-)

1 0
možnosti
JS

Inu, Milane, když je chuť, dá se smlsnout kousek a nemusí se nutně dojídat ;-)

Díky za Vaši návštěvu a přeju Vám krásného dne:-)

1 0
možnosti
Foto

Často se mi z této stravy zvedá žaludek. R^

1 0
možnosti
JS

Nenechte se znechutit, Hani a stravu lepší sobě vyberte :-)

Děkuji Vám za čtení a přeju pěkný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Hitler byl důkazem. Ohnivý řečník zblbnul jeden celý národ!!R^

1 0
možnosti
JS

Tak, tak, Horstíku...

Za milou Tvou návštěvu díky a hodně zdraví přeju všem vám doma :-)

0 0
možnosti
Foto

tak jsem to měla taky, hlavně v dějepisu. Někteří učitelé/ky jsou na zabití, jiní/né zase k zulíbání. A od toho jsou pak ty známky.

1 0
možnosti
JS

Pravda, Zuzi, na slově a jeho podání závisí mnoho :-)

Děkuji za přečtení a pěkný večer Ti přeji :-)

0 0
možnosti
RE

"Sorry jako" nijak dál nedistribuuju a ani mě nebere. Jak je něco "z něčeho" nebo davové, mám tendenci to bojkotovat nebo nahrazovat vlastními výrazy:) Jo, lidi v hrsti, aby mě všechno zblajzli a já ještě zhubnul, né!;-D

1 0
možnosti
JS

To je fajn, bo sám o sobě jsi nevšední typ člověka R^:-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji Tobě i Jaru fajn večír :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Měl jsem to podobně s deskriptivou, je až z podivem, že i z ní se dal udělat poutavý předmět. A po výměně kantorky jsem spadl o dva stupně (ne ze schodů). S odstupem času mě začalo mrzet, že za nás neučila rétorika.

Jani, měj se kočičkově:-)

2 0
možnosti
JS

Rétorika se v brzké budoucnosti stane vyučovaným předmětem v mnoha školách i firmách... dnes se tomu říká obchodní školení, ale spíš by to měli vyučovat herci, kteří vědí jak mluvit k malému obecenstvu i k davům...

Děkuji Ti za navštívení a večer pěkný přeju všem vám doma :-)

1 0
možnosti
JT

Prodat z pšouku kuličku je svým způsobem "umění" a až z lákavého obalu nevonící pšouk vyvane, pak to pochopí i hladový, co sytému nevěří. :-)R^

3 0
možnosti
JS

Jeníčku z lejna bič mnozí pletou a zhusta jím práskají až všechno kol jest zpráskáno a smrdutózu trpí :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký večer :-)

1 0
možnosti
DP

R^ Jano, výborně! Za následující citát také R^:-)

Ten, kdo ovládá emoce davů, má lidi v hrsti. Zblajznou mu i kde jakou zkaženou věc.. ;-(;-(Rv

4 0
možnosti
JS

Dane, mnohý dík na sever posílám a vinšuju Vám i Vaší paní krásné dny :-)

Ten "citát" se mi dnes na brambořišti v hlavě urodil a musil ven :-)

1 0
možnosti
Foto

R^!

P.S.: zdá se, že ani s tou sytostí nejste sama. Ba naopak. Čím dál více lidí je až přesyceno;-)

3 0
možnosti
Foto

P.S.. I správný ornát, nebo tóga, též charizma správné dodá. A k tomu ,,jakás velká cosi" i davy nadšením až zkosí;-D

1 0
možnosti
Foto

správný názor - kupodivu i z tou chemií jsem měl obdobnou zkušenost - jen v opačném pořadí R^

2 0
možnosti
JS

Jene, děkuji Vám za čtení i komentář a přeji hezký večer :-)

0 0
možnosti