Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, co když jsou to spíš vzpomíky na to, co bylo? Teda já nechci, aby to byla budoucnost.

1 0
možnosti
JS

Vlasti, to nedokážu rozkrýt - minulost, budoucnost? A co když se to děje všechno zároveň. Jen člověk má nějaké vnímání času ve tvaru "minulost, současnost, budoucnost". A třeba to vnímání není správně... ale kdo to dokáže s určitostí říci? :-)

I kdyby to budoucnost byla, museli bychom si nějak poradit...

Užívej si krásný víkend a děkuji za zastavení se :-)

1 0
možnosti
Foto

Hele lidí nebudte mekci. My v Ostravě jsme kdysi měli uvedomeleho domovnika , který sbíral pro kolchozniky odpad, jenž se dal pouzit jako krmení. První měsíc drustevnici odváželi. Pak jen někdy. Pak vůbec. A kdyz, tehdy dítě, jsem vynášel smetí, tak postup byl takový: přistoupit k popelnici a uskocit, počkat než potkani vyskacou ven a vysypat smeti do popelnice.

Jani, protože jsi tehdy nezila, chápu Tvůj článek jako vychytrale potvrzení reinkarnace.;-D

1 0
možnosti
JS

;-)Marceli, člověk nikdy neví... ale může se domnívat jak to se sny je :-)

Děkuji Ti za navštívení i příspěvek a vinšuji Ti krásné dny:-)

0 0
možnosti
Foto

no kdybych měla házet svoje sny na blog, to by byl teprve horor! ;-)

1 0
možnosti
JS

Zuzi ani bych se nedivila, ale třeba by i mistři hororu zbledli závistí :-)

Díky za juknutí a přeji večer plný zdraví :-)

0 0
možnosti
TG

R^Bohužel, docela představitelný obraz ze světa, který se nepoučil....Díky, že zatím jen sen....

2 0
možnosti
JS

Tomáši, ano. Buďme rádi...

...obrazy se mi ve snech zjevují.

Jako dvanáctiletá jsem měla sen, kdy jsem měla na ruce větší digitálky, na kterých se daly hrát podivné hry. Display byl barevný a daly se na něm číst texty... je mi 43 a začíná se to stávat skutečností... zvláštní.

Z některých snů mi zůstává deja vu. Pak si zpětně uvědomím, že se mi to jako dítěti zdálo... také divné.

Čím jsem starší, intervaly mezi snem a situací z něj jsou kratší. Teď už v řádu roků, nikoli desítek let jako dřív...

Snad jsem jen mimoň...

Děkuji Vám za nahlédnutí a přeji krásných dnů :-)

1 0
možnosti
Foto

Sladké vysvobozující probuzení, také znám, sestři R^:-)

1 0
možnosti
JS

:-) děkuji bráško, že jsem Tě našla V

Užívej si krásných dnů s Tvou báječnou paní ve zdraví :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Takový sen. Aspoň máš zase o kousek čistší podvědomí.

Hezký den, Jani:-)

2 0
možnosti
JS

Jeníčku, pucuje se mi zdatně :-) trošku jsou v některých snech nelogičnosti jako šetření dešťovou vodou a pak ji vidíš jen tak stékat do kanálu...:-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a vinšuju krásný večír všem vám doma :-)

1 0
možnosti
DP

Teď už sem se nenechal nachytat na švestkách, že se jedná o sen sem pochopil už v první větě druhého odstavce.;-) Ovšem i když to byl sen, tak člověka zamrazí při pomyšlení, že taková situace může někdy v budoucnosti opravdu nastat, a to i s těmi potkany, to potom žádné techniky na probuzení z nočních můr nepomohou.:-(

1 0
možnosti
JS

:-) Dane já mám naštěstí sny jako video, které lze vypnout a nebo změnit a je fajn, že jsi se nenachytal :-)

Děkuji za milou Tvou návštěvu a přeji hezký večer Tobě i Tvé paní :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS