Diskuse

Houbový děda a dítě z hadích ocásků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký povídání, Jano. Díky. :-)R^

1 0
možnosti
JS

Mirko, děkuji já a přeji pěkné dny:-)

0 0
možnosti
JS

Zuzi, od Tebe mě to obzvlášť těší:-)

Užívej dnů krásných ve zdraví R^

0 0
možnosti
Foto

A já se na sv. Annu, sestři, narodil, to je zvláštní. Houbařko R^R^R^R^

1 0
možnosti
JS

Horstíku, tak to jehezké - svatá Anna chladna z rána, ale nejhezčí počasí z celého léta:-)

Děkuji, že ́s zavítal a přeji Tobě i Tvé báječné šéfové krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo to mi něco připomíná: chození na houby u babičky na Vysočině. Táta nás vyhnal do lesa v pět ráno a při jeho způsobu sbírání hub se divím, že jsem dosud naživu - do košíku házel snad všechno kromě muchomůrek. Pak jsme hodiny a hodiny čistili s babičkou houby - teror!8-o

Teď jako dospělá zjišťuju, že houby až tak nemusím, ale jít se projít do lesa v pět ráno by mi na druhou stranu nevadilo.

Krásný vzpomínky!:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

Pavli, díky za juknutí i vlastní vzpomínky :-)

Kolikrát člověk kroutí hlavou, co všechno mu připomene pouhá vůně a co všechno rád dělá, co kdysi moc nemusel :-)

Ať se Ti daří prokousat se učivem lehce R^R^R^

0 0
možnosti
MV

tyhletyspominky,co?...

1 0
možnosti
JS

Marku, jestezejsou.cz :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji krásné letní dny :-)

0 0
možnosti
DP

To, co jsem chtěl o samotém blogu napsal - okomentovat, už stačili napsat ostatní, tak už jenomR^R^:-)V.Jinak mi to připomnělo mé houbařské mládí, my také museli vstávat za prvního kuropění a vyrazit ještě než se zvedl mlžný opar, neboť jsme to měli do "houbového" lesa skoro 5 km a muselo se jít pěšky (sice les začínal po 3 km, ale tam "houby" rostlo, tak se muselo dál), děda už nežil, otec musel do práce a tak si mě vzal na houbařskou starost náš soused. Mamka pak udělala výbornou smaženici, ještě dnes na ni vzpomínám. Jednou se mi ale do hub dostal jeden či dva hřiby "hořkáči", přišli sme na to až byla smažernice hotová a musela se vyhodit, takže brzké ranní vstávání, asi 12 km procházka vniveč.

1 0
možnosti
JS

Dane, hořčák je většinou tak krásný až je příliš nápadný. Už jako dítě jsem uměla s nechutí olíznout takový pěkný kousek pod kloboukem, abych se přesvědčila, že mám nebo nemám nad úlovkem jásat :-)

Miluju syrovinky, ty se daly opéct jen tak na plotně, osolit... neznám větší houbovou pochoutku. Ale už skoro nerostou, potřebují čisté lesy...

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji krásné severské dny Tobě i Tvé paní :-)

1 0
možnosti
JS

Beo, díky a přeju Tobě i Izákovi souznící léto :-)V

0 0
možnosti
DV

D24a34v83i98d 83V19l42k

27. 6. 2017 17:17

Hezke Jani moc:-):-)

1 0
možnosti
JS

A já moc děkuji, Davide :-)

Užívej si krásných dnů :-)

0 0
možnosti
Foto

Jani moc hezká povidka, úplně jsem se do ní vžilaR^

1 0
možnosti
JS

Dani, to nebyla povídka, ale skutečné prožívání s vlastním dědou:-)

Děkuju Ti za milou návštěvu a přeji pěkné dny uprostřed všech Tvých miláčků :-)

1 0
možnosti
PL

Kouzelné houbové povídání. Děláš mi chutě na něco dobrého z hub, ale i na procházku po lese.

1 0
možnosti
JS

Pavle, děkuji já Tobě - za čtení i naladění se:-)

Pěkné dny Ti vinšuji :-)

0 0
možnosti