Diskuse

Odsávání lidské krve: hirudoterapie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Já jsem energetickému upírovi porodila a vychovala 2 děti, Jani, takže vím, o čem mluvíš. ze snahy vydržet nemocné mě vytrhlo, až když jsem symptomy oběti zaznamenala u dětí a utrhla se. Dnes jsme ve výchově za jedno a z dětí jsou skvělí silní svébytní jedinci a já, šťastná jako blecha s mužským, který preferuje vztah symbiotický :-)

1 0
možnosti
JS

...je skvělé, že jsi našla sílu v tom nesetrvat, DášiVR^

Užívej krásných dnů s milovanými a milujícími osobami :-)

0 0
možnosti
LI

Tak těch bylo... Teď už se s nimi ale Jano nepářu.R^

1 0
možnosti
JS

Ludi, to děláte moc dobře :-)R^

Děkuji Vám za čtení i komentář a přeji hezký den :-)

1 0
možnosti
Foto

PyjUpové (v mém případě s tvrdým y) jsou tajní a nenápadní. Když se lidí zeptáš, jestli nějakého mají a mají ho, tak o tom nevědí. Pány zde přítomné bych chtěla upozornit, že tento výraz nemá zhola nic společného s jejich pohlavním znakem. Ledaže by to měli už zdárně za sebou a vyvázli bez ztráty života a zdraví, jako hrstka nás mazáků. Co se mě týká, vybudovala jsem si protipyjupí imunitu. Poslední očkovací sérum bylo naštěstí opravdu účinné. Tímto bych chtěla poděkovat vyšší instanci, že mi je seslalo.

1 0
možnosti
JS

Iloušku, je fakt, že imunní vůči nim člověk nějak musí být, jinak by zhynul na vycucnutí :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký den Tobě i Venouškovi :-)

0 0
možnosti
PL

Co odstřihnout a co ne, není občas lehké rozhodnutí. Co však vím jistě , že se zatím nechystám odstřihnout od Tvého blogu.

2 0
možnosti
JS

Pavle, já Ti děkuji za milá slova a přeji krásné dny:-)

0 0
možnosti
JT

Partnera či kolegu v práci odstřihneš lehčeji než třeba matku. Snažím se chovat laskavě, ale nastavil jsem jasná pravidla: přednost má můj život a žena po mém boku. A funguje to, chvíli trvalo, než jsem to všechno pochopil a našel způsob, jak to řešit a taky mě pomohlo se z toho vypsat;-)

1 0
možnosti
JS

R^:-) Jeníčku, je to náročné, ale jde to a to je důležité:-)

Děkuji za navštívení a přeji pěkných dnů nejen mezi kopřivovým hájem:-)

1 0
možnosti
DP

S PijUpem se během svého života asi setkáme všichni. Někdy se dá, jak Jano radíš, brzy odstřihnout, někdy je to problém, že ta potvora odstřihnout nejde, když se přisaje třeba v zaměstnání. To potom máme dvě mizerné volby. Ale je to fajnblog a ta rada s odtřihnytím, pokud se to dá, je k nezaplacení.R^:-)

1 0
možnosti
JS

V zaměstnání to také trošku jde, Dane, ale je to poněkud složitější proces oddělení se :-)

Děkuji Ti za milou Tvou návštěvu a přeji z deštivé Prahy krásné dny Tobě i Tvé paní:-)

0 0
možnosti
JS

Jeníčku, děkuji Ti a přeji celé Tvé smečce krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

To zní dost hororově:-(. PijUpům se vyhýbám, ale někdy to asi nejde.

Užívej letních dnů.R^:-)

2 0
možnosti
JS

Občas se dovedně maskují, neřádi;-)

Děkuji Ti Pavli za juknutí a přeji pěné dny prázdninové:-)

0 0
možnosti