Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M63a25r45i93e 27J73a72n44d82o63v78á 8231893385416

Karma jako hrom :-)

0/0
26.7.2017 7:14
Foto

J27a68n50a 29S22l87a27n55i34n88o12v76á 1871210987666

Přeji všem diskutérům krásné dny bez ohledu na to, jaký zastávají názor.

Děkuji vám za příspěvky i čas věnovaný mému zamyšlení...

:-)

0/0
25.7.2017 17:13

D70u41š28a41n 17D24o23u77š45a 1395925968888

Teplouši mají svá práva. Nikdo je neupaluje za vlaské sodomství. To jim je málo? Na co si to tu všickni hrají ? A děti by jako chtěli? Tak nám už s nimi dejte pokoj. A ty nevkusné průvody čeho.? Skončí to pogromem.

0/−1
25.7.2017 16:15
Foto

N88a58ď17a 84D79u36b47c67o73v50á 7305170904565

Jsem z toho všeho zmatená, kdysi jsem napsala blog, že by se měla povolit adopce i homosexuálům a lesbám, pro děti je to o moc lepší než být v děcáku, ale nazývat takovou komunitu rodinou je pro mě to, co nejsem schopná pobrat, zrovna jako jejich označení rodiče. Co je normální a nenormální? Myslím, že takto otázka nestojí. Odlišná pohlaví jsou tu proto, aby se spojovala a měla děti a ty děti zase děti, atd., tomu se říká koloběh života. Na děti adoptované dvojicí jednoho pohlaví by se nemělo dívat jako na nějaké divné, jiné, nebo méněcenné, či nenormální, měly by mít stejné postavení jako děti z tradičních rodin, ale jak říkám, nazývat jednopohlavní dvojice rodičema, pak si myslím, že to prostě není stejný pojem.

0/0
25.7.2017 12:57

T91e50r84e61z45a 26H91a46j94k58o31v26a 5137892144880

Pokud jde jen o nazev, tak je to fakt marginalni.

I nekteri pravi a nefalsovani rodice nejsou vubec rodici...

0/0
25.7.2017 13:19
Foto

N28a89ď38a 65D74u80b26c95o60v72á 7405910294215

Jde mi o pojem, zakone označení tradiční rodiny...

0/0
25.7.2017 13:54

T20e50r60e32z71a 91H83a93j76k14o51v93a 5987842684760

Mne to fakt nemrzi...rodina to je kdyz jsou dospeli a deti spolu.

0/0
25.7.2017 15:13

J46o43s78e54f 60P90a50v25e74l75k54a 5341877147332

Vam je to jedno, ale matka a otec jsou dvě odlišné lidské bytosti, které se doplňují. Dětem pak předvádějí jakýsi lidský model do budoucna. Ne tak podle statistik méně stabilní a častěji chorobná spojení, které doplnění jen napodobují. Tato moderní ideologie je zhoubná.

0/0
25.7.2017 16:10

M71i35c83h18a70e93l40a 96S30p94á51l84e86n71k74o94v56á 8294243384616

Myslím, že pokud půjde o homosexuální pár, dítě může mít problém přijmout to, že se jej biologická matka vzdala. Pro zajímavost 72% adoptovaných dětí chce znát důvod, proč byly dány k adopci - proč byly biologickými rodiči (domnívám se především matkou) odmítnuty. 65% chce své biologické rodiče poznat.

Teď nemluvím o adopci jako takové, ale o situaci, kdy žena porodí homosexuálnímu páru dítě a vzdá se rodičovských práv. Tzn., že to pravděpodobně udělala pro peníze. Nevím jak vy, ale já bych s tím především v období dospívání měla velký problém.

+4/0
25.7.2017 12:25
Foto

V47á68c29l69a34v 84C55h27u67c94h88m53a 6425251198906

Vy byste možná problém měla, já nikoliv. A nikdo nemůže předpovědět, jestli s tím bude mít problém jakékoliv dítě.

+1/0
25.7.2017 12:29

M24i74c45h48a23e82l13a 75S14p78á49l78e29n35k19o59v52á 8854133154246

Pokud 72% dětí chce znát důvod, proč byly odmítnuty, tak se tím pravděpodobně trápí. Jinak by jim to bylo asi jedno a po ničem by nepátraly.

+3/0
25.7.2017 12:51
Foto

V82á84c47l22a38v 34C15h97u52c70h61m82a 6805811828746

Zvídavost je celkem přirozená lidská vlastnost. Myslet si, že za ní vždycky stojí nějaké trápení mi přijde dosti zjednodušující. Každej jsme jinej a každý z nás vnímá všechno odlišně.

0/0
25.7.2017 13:09

T25e77r44e92z24a 90H84a16j36k91o57v45a 5467662384200

Byly odmitnuty. Duvod muze byt treba, ze byly osklive, zrzave nebo cokoliv. Treba zlobily, treba je rodice nechteli....to je dost sadismus ne, sdelovat ditetei prave duvody odmitnuti ?

Nevim jak jim to pomuze...

0/0
25.7.2017 13:21

M94i18c38h36a32e19l87a 76S14p33á43l26e65n96k46o51v44á 8434733514206

Ony se na ten důvod chtějí zeptat biologických rodičů. Chtějí je najít a vědět, co a proč se to stalo.

+1/0
25.7.2017 13:39

T89e33r97e78z21a 30H79a88j68k40o23v60a 5657742524540

A na to jsem odpovedela. Nevim jak jim to pomuze. Kdyz jim tatinek rekne, chtel jsem te jako potrat...

0/0
25.7.2017 15:13

J59o64s37e11f 39P69a80v73e28l18k88a 5491237127722

Paní Slatinová, Vy jste nezažila výchovu od dvou stejnopohlavních chlapů. Domníváte se, že by mohla být lepší, něž velká tíže výchovy či života, který jste zažila. Proč?

Žena v mužském těle? Přeoperování nebo ne? 2/3 přeoperovaných si berou život. Tento případ je dnes často prezentovaný. Dokonce to lze prý vědecky potvrdit z DNA. Přesto pro takové případy není správné obětovat dětská práva na vlastního otce a mámu. Není správné přivádět na svět další ubohé děti přes umělé matky či oplodnění. Pod záminkou práv budou přibývat děti ve zvláštních podmínkách, proč jim to chcete připravit?

0/0
25.7.2017 12:20
Foto

V25á28c29l71a20v 58C25h11u38c98h18m73a 6195821598906

Takže byste zakázat umělé oplodnění a náhradní matky úplně? Zakázal byste i babyboxy a potraty? Zakázal byste rozvody? Podle vás má přece dítě právo na vlastní matku a otce. Nebo jen někdy?

+1/0
25.7.2017 12:32
Foto

J54i91ř91í 78H15e72r22m50á19n58e78k 4706312802660

To jsou, pane Chuchmo demagogické v výmysly. Něco je prověřeno tradicí a mnoha staletími a něco jsou novodobé a nebezpečné výmysly.

+1/0
25.7.2017 12:45
Foto

V85á95c25l93a40v 93C64h92u38c57h35m38a 6925641598976

Všimněte si, že o těch demagogických výmyslech jsem nepsal já. Já si jen chci ujasnit, jak to autor těch výmyslů myslel. ;-)

0/0
25.7.2017 13:10

T23e36r62e96z57a 44H96a10j12k77o19v23a 5407862934300

Co je povereno tradici?

0/0
25.7.2017 13:22

J71o22s21e58f 24P51a65v36e60l62k43a 5521757787562

Demokracie je založena na morálce. Jaká je morálka umělého oplodnění - likvidace většího počtu oplodněných lidských bytostí než má možnost být vloženo do ženy zpět. Co za jednání musí podstoupit náhradní matka nebo dárce spermatu? Rozvádění je mravnost sama, děti to už nějak přežijou? Tato "svoboda" dospělých je na úkor dětí. Máte moc otázek ale o co Vám jde?

0/0
25.7.2017 15:22

D89a21n 44P51o18s34p32i31s88i95l 3229268306794

O první dimenzi problému jsem psal dole, ta druhá tkví v tom, jak už naznačili někteří jiní diskutující (např. paní Libuše Pálková a pan Rudolf Jelínek) , že stále ještě nevíme, jaký psychologický dopad výchova dětí u stejněgenderového páru bude v budoucnosti mít. Někteří "behavioral psychologists" (promiňte, že nevím, jak se to řekne správně česky - snad psychologové chování ?) tvrdí, že pokud budou děti takových párů vychovávány s opravdovou láskou, vyrostou z nich vyrovnaní a pohodoví jedinci, zatímco jejich druzí kolegové se obávají, že taková výchova bude mít nerblahé následky a vybírají si paralelu ze života zvířat , mád dojem že se ve studii jednalo o slony. Z lidského hlediska nezbývá než opravdu doufat, že ve výsledku budou mít, alespoň v převážné většině, pravdu psychologové první zmíněné kategorie. Teď je ještě příliš brzy na vědecky fundované zjištění následků výchovy stejnegenderovými rodiči, ale jistě se to bude sledovat, abychom v případě, že by nedej Pánbůh to mělo na vývoj dětí negativní dopad, mohli zabránit tomu, že už tak k početným dětem z rozvrácených nebo dysfunkčních rodin, přibyly další děti s vážnými psychlogickými problémy.

+2/0
25.7.2017 11:40

T33e15r44e37z63a 26H80a16j44k55o57v10a 5117432234910

Celkem vzato, pochybuji, ze v normalnich rodinach je tak uuuuuzasna pohoda, ze to na ostatni lidi nema zadny psychologicky vliv.

Jak muze dite vedet, co je to "stejnopohlavni" a ten pravy duvod?

+1/0
25.7.2017 13:23

M30i30r55o86s97l77a87v 78B68á96r50t32a 8254450970307

Tady se pořád mluví o právech homopárů, ale nikdo se nebaví o právech dětí. Určitě mají děti přednostně adoptovat přirozené páry, pokud v takové nové rodině budou mít tyto děti vhodné podmínky (a takových párů toužících po adiopci je opravdu hodně), a nepodléhat tlaku homopárů, že když se jim neumožní adopce, že jde o diskriminaci.

Dokud děti z toho nemají rozum, tak to berou jako normu. Můj názor je ale ten, že se pak většinou stanou objektem posměchu a budou trpět psychickými potížemi, i když jinak budou obklopeny láskou. A také nevím, jak se k takové výchově v budoucnu postaví jejich přirození životní partneři.

Docela bych uvítal, kdyby byla zveřejněna nějaká statistika toho, jak se tyto děti v dospělosti dívají zpětně na svou výchovu v takových rodinách. Ale na to je asi ještě hodně brzo, protože toto téma je dost nové.

0/0
25.7.2017 11:12
Foto

J84a13n54a 27S16l88a59n97i50n55o64v86á 1511160907196

Pane Bárto, jak zajistíte práva dítěte, které se narodí do zdánlivě normální rodiny a nic v té dané rodině nebude funkčního... jak si pojistíte budoucí štěstí takto narozených dětí? Máte na to nějaký zaručeně funkční recept? Nebo byste byl pro, aby děti směli mít jen lidé, kteří projdou nějakými zaručeně spolehlivými "Rodičovskými testy"?

Ani vlastní heterosexuální rodina není zárukou spokojeného života... to se snažím svými pár slovy vyjádřit...

+1/0
25.7.2017 11:36

M39i68r75o66s39l32a12v 44B36á75r39t23a 8924650700467

Ale to já s Vámi souhlasím. Ani v hetero rodině není právo dítěte na štěstí zaručeno. Vždyť kolik párů se rozvádí a to psychiku dětí také hodně nepříznivě ovlivní !! A rodina může být z různých důvodů nefunkční, i když se přímo o rozvod nejedná. Nebo myslíte, že u homo párů je to lepší?

Ale, pokud jde o adopci dětí, jsem opravdu pro nějaké alespoň s velkou pravděpodobností spolehlivé rodičovské testy. Protože hetero párů čekajících na adopci je hodně, tak tam je snad z čeho vybírat, a děti mohou mít vzor přímo ve své rodině.

0/0
25.7.2017 11:49

D35a71n 96P55o25s17p13i70s32i14l 3409438896464

R^Souhlas a velká karma. Ošem na druhé straně tato problematika má i další dimenze, jednu už stačila naznačit Zuzana Zajícová. Děti těchto "netradičních" párů mohou a jak znám lidskou náturu, asi budou vystaveny, jak se u nás na severu říká, "drsné jízdě", a to hlavně od jiných dětí - třeba spolužáků, jestli ti se o netradičním rodičovství doví. Vzpomínám si s nelibostí, jak začátkem 50-tých let jeden spolužák byl vystaven neskutečné šikaně (sice jenom slovní, ale psychické "násilí" je někdy horší než to fyzické) jenom proto, že jeho matka trpěla (naštěstí mírnější formou) bipolární poruchou. On byl velkou částí spolužáků oslovován jako "poloblázen", "děcko cvoka" atd. Že kluk kvůli tomu trpěl, bylo nasnadě - mi jej bylo moc líto, ale nemohl jsem nic pro něj udělat, sám sem musel čelit útokům - přijít z města v Čechách na vesnici na moravském Slovácku nebyl žádný med, říct spolužákům nebo kamarádům "české" koukej bylo jako ukázat býkovi červený hadr. Při svém uvažování o adopci (u homosexualů) nebo bezotcovských dětí - u lesbických párů, je potřeba, aby ty páry na tento problém "drsné jízdy" braly patřičný ohled.

+2/0
25.7.2017 10:53
Foto

J72a77n87a 20S63l48a78n68i97n82o67v28á 1511750747656

Dane, každá odlišnost s sebou nese větší viditelnost jedince... ale tak je to se vším. Na barevnější a voňavější kytku sedne víc motýlů, běžné chudobky se takovému zájmu netěší...

Když dětem v naší vsi doma řekli rodiče, že mám nevlastní mámu, já žila v bludu, že ONA je moje máma. A pak jsem čelila výsměchu, že nemám mámu, tak proč o ní mluvím... Bylo to tak bolavé, že jsem přišla ve svých šesti letech domů a jak opařená jsem se dozvěděla pravdu... Pak mi docvaklo, proč nikdy nedostávám od "mámy" pusu na dobrou noc, proč místo pofoukání kolena dostanu vynadáno... a tak... každý do života dostane něco s čím si musí poradit...

Děkuji Ti Dane za stálou přízeň a přeji krásné severské dny - u nás je teplotně podzim:-)

+1/0
25.7.2017 11:29

D41a79n 19P39o25s54p59i74s11i36l 3979538616974

R^Jano, v první řadě sem velmi rád, že "tvrdá jízda" Tvého dětství, a hlavně s Tvojí macechou, nezpůsobila zahořknutí a alespoň podle mého dojmu to všechno možná mělo na vytvoření Tvého charakteru i pozitivní vliv.:-) Jak píšeš, tak i u Vás přišel podzim, no my tu máme s výjimkou asi tří dnů se všeho všudy 20 stupni podzim stále, cestovky na jih za sluncem mají beznadějně vyprodáno. Teď vám v ČR nemusím alespoň závidět. Jinak malou zajímavost, jak se Roman kdysi zmínil, u nás na "severu severu" je to někdy lepší než tady - zatímco my se tady třeseme chladem,;-( na dalekém severu, dokonce až nad polárním kruhem, mají 25 stupňů, k nevíře. Teď vážně k té slovní šikaně ve škole. Ta má různé stupně tvrdosti. Jednomu spolužákovi se posmívali, že jeho matka je obézní, ale on to nějak setřásl ze sebe. I já sem se dokázal slušně vypořádat za pošklebky za moje "koukejování". U toho hocha s postiženou matkou to ale bylo snad toho nejtvrdšího stupně , duševně nemocný byl tehdy paria, snad je to už dnes lepší, a i v Tvém případě to bylo hodně "tvrdé". Ten hoch opravdu moc trpěl, jak to s ním nakonec dopadlo nevím, ve čtvrté třídě se rodina odstěhovala. To všechno vůbec nepíši coby kritiku Tvého blogu, naopak, jak sem napsal, velká karma za jeho nosnou myšlenku, jenom chci poukázat na různé aspekty problému, na které taky musíme brát ohled.:-)

+2/0
25.7.2017 12:11
Foto

J87a21n97a 62S96l50a12n39i26n90o76v36á 1881390377726

:-)

0/0
25.7.2017 16:39

R40o37m14a89n 34E31n13d74e90r23s 4125865835

Dane, zhruba za hodinu se jedeme na ten Sever ohřát zase. Nejsevernější bod cesty. Andalsnes:)

+1/0
25.7.2017 17:19

D64a94n 26P69o19s70p68i64s53i35l 3729358246874

Romane, tak toto už možná nestihneš přečíst, v každém případě Ti budu SMS-ovat číslo mého telefonu, jelikož budete na cestě na sever projíždět kolem "našeho", tak se třeba můžeme tady setkat, na cestě tam se to už těžko dá stihnout, ale možná na cestě zpátky? Do Åndalsnes to máte teda pěknou "štreku", ale pořád ještě lepší než do Nordland-u. Je to Vaše první návštěva Åndalsnes? My tam byli před léty a je to tam moc fajn.

0/0
25.7.2017 19:57

T41e12r35e25z31a 12H69a97j92k62o36v75a 5837452174490

Nebude spis chyba u tech deti z tech IDEALNICH a TRADICNICH rosin? Vidite kam az ta normani vychova a vzory vedou?

0/0
25.7.2017 13:24

T94e63r28e74z31a 74H16a26j27k69o71v28a 5157642784740

..rodin...

0/0
25.7.2017 13:25

K46l89á11r49a 75T90r10n27k84o71v41á 3884939344349

Vy ale děláte to samé, při obhajobě jiných forem soužití(četla jsem mnoho vašich dalších příspěvků) dehonestujete klasickou rodinu. Váš výsměch není na místě, fungující rodina je úžasný vklad do života.

Proti adopci homosexuálů nic nemám, myslím si, že to je lepší řešení než děcák, ale vaše házení hnoje na klasickou rodinu mě silně uráží.

0/0
25.7.2017 23:11

Z61d24e58n70e54k 60Z92a22m34e85c17n54i59k 3824631439243

máte ve svém názoru neznámé, na které, pokud nedáte jednoznačnou odpověď a záruky, že opak nebude pravdou, je celé vaše snažení jen o pochvalách příznivců.

"...pokud je bude skutečně milovat.." "..kdybych cítila tři věci : lásku, podporu a porozumění". co když si ti hoši, berou děti proto, aby zneužívali? Co když je láska ,podpora a porozumění předstíraná za účelem předešlého?

+2/0
25.7.2017 10:35
Foto

J86a88n85a 82S95l40a58n94i46n42o12v88á 1841220907916

Pane Zámečníku, cituji sebe sama:

Z mého pohledu, ať si vychovává děti kdo chce, pokud je bude skutečně a nezištně milovat.

Zdroj: http://janaslaninova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=615409

0/0
25.7.2017 10:42
Foto

J18a56n69a 44S19l27a81n33i64n25o41v30á 1401260627506

...tedy mou odpověď prosím hledejte ve slovech "SKUTEČNĚ A NEZIŠTNĚ"

0/0
25.7.2017 10:43

Z56d53e98n17e51k 38Z31a65m63e34c21n57i13k 3374211939253

nějak mě zmátlo, že to píšete v souvislosti s rodičovskými právy gayů

0/0
25.7.2017 11:00
Foto

J46a12n23a 28S33l95a15n65i31n67o64v19á 1271770827916

To se nevylučuje... i gayové (a znám jich dost) jsou lidi s chybami jako ostatní. Jsou mezi nimi také defektní jedinci. Stejně jako mezi heterosexuály... Vezměte si jen případy pedofilů... také preferují stejné i jiné pohlaví. To v pořádku není, ale jen se to o nich často neví... bohužel.

+1/0
25.7.2017 11:15
Foto

V55á45c84l15a49v 63C86h90u16c19h97m69a 6785951528306

Co když si budete chtít pořídit vy děti proto, abyste je zneužíval? ;-)

+2/−1
25.7.2017 10:45

Z26d83e38n13e43k 26Z59a48m43e85c82n73i21k 3474841519293

kdyby něco podobného, byť jen hrozilo, budete první, komu to dám vědět, než se půjdu oběsit

0/0
25.7.2017 11:01
Foto

V12á67c52l16a53v 60C59h20u16c19h35m36a 6355681778466

Vy asi to své pokřivené vidění světa nevidíte, že ano? Podle vás není důležité jaký jste vy sám, ale jak vás budu chtít vidět já. ;-)

+1/0
25.7.2017 11:04

T34e88r74e48z74a 94H95a50j29k65o88v74a 5537302674770

R^

0/0
25.7.2017 13:25
Foto

J67i21ř53í 46H76e64r34m28á95n34e90k 4336222742170

Bohužel i pokrevní otcové zneužívají své pokrevní dcery. Je o tom i jeden veselý román. V názvu má slovo kráva, snad nějak barevná. Ale je to dlouho, co jsem to četl.

+1/0
25.7.2017 12:48

K45l35á85r58a 20T13r54n16k70o11v86á 3864709834669

A co když si nějaký heterosexuální pár bere dítě, aby je zneužíval nebo si nechal posluhovat. Co když jsou zneužívány vlastním rodičem. Takové případy se také najdou. Tak snad od toho snad máme sociálku a pokud nefunguje, je potřeba zaměřit se na to, aby fungovala lépe, na druhou stranu taky citlivěji.

0/0
25.7.2017 23:16

M85i50r56o68s24l25a40v 69B82u10č69e77k 6233833711834

Už mám nějaký věk, vzpomínám na rodiče. Velmi dlouho jsem si myslel, že jsem pro život vybaven. Jejich příkladem, nějakým vzděláním ap. Otevřeně sděluji, že čím starším jsem - O to více mnou prostupuje zmatenost! Já prostě současnému světu - dnešní společnosti, přestávám rozumět. Chvála, ještě to není o zapšklosti - Asi bych mněl jít na nějaké školení ... :-)

+3/0
25.7.2017 10:18
Foto

J75a21n29a 63S87l94a20n64i33n60o50v51á 1591880927496

Miroslave, život i člověk se stále vyvíjejí a je to o neustálém učení se :-)

Děkuji Vám za zastavení se a přeji báječné dny:-)

0/0
25.7.2017 10:41

M61i20r83o43s64l97a58v 75B75á51r84t87a 8414880700447

Musíte si zvyknout na to, že když nejste homo, pracujete, nefetujete, nekradete, nesvíjíte se epilepticky někde na technopárty a neničíte své obydlí, tak jste bezvýznamná nula a nikdo se Vámi nebude zabývat. ;-D;-D

0/0
25.7.2017 11:21

P85a34v74e66l 17L95i71p74r84t 4320175731725

R^

+1/0
25.7.2017 10:13



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.