Diskuse

Hirudoterapie: pijavčí kousance nesou výsledky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Pavle, každopádně nevšední zážitek, který může přinést užitek ;-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Můj příspěvek se neobjevil, pijavice asi vycucly...

1 0
možnosti
Foto

Opožděně děkuji za zpravodajství a přeji další vylepšení vašich tělesných schránek! R^R^

1 0
možnosti
Foto

..tak tohle bych nedala...ale pokud tomu věříš a není ti to proti mysli, tak držím palce, aby to mělo efekt!

1 0
možnosti
JS

Zuzi, je na tom zajímavé to, že mi můj vnitřní našeptavač nedává znamení STOP :-)

Kdybych měla pochyby, už bych nepokračovala :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký večer :-)

0 0
možnosti
Foto

To z ní velmi zajímavě, Jani. Né tedy, že by se mi do něčeho podobnýho chtělo, ale onehdy jsem si nechala naordinovat čištění dutin. To je taky docela dryák, ale tělo si prostě někdy žádá. Dál by mohly pomoci rodinné konstelace. Tady je ovšem důležité u koho. Popovídáme, až někdy pojedu do Prahy (asi až koncem září). Opatruj se. :-)

1 0
možnosti
JS

Vlasti, rodinné konstelace nic pro mě... své bolístky si nejlépe řeším sama bez přítomnosti lidí, funguje mi to.

Děkuji Ti za milé navštívení a přeji hezký večer :-)

P.S.: až budeš v Praze, dej vědět, sedneme někde u kávy či vína :-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě jednou, ten bus. Dokud ti nepije krev někdo jiný, tak to bude dobré. 

1 0
možnosti
TG

R^Díky za dobré zprávy!

2 0
možnosti
JS

Rádo se stalo, Tome :-)

Děkuji Ti za milé navštívení a přeji krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ač v tomto trochu skeptik, tak každopádně držím palce, ať to pomáhá co nejvíc, Jani:-)

1 0
možnosti
JS

Zatím se uvidí, ale stojí to za pokus, Jeníčku :-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a vinšuji pěkné dny všem vám doma :-)

1 0
možnosti

Co mu tam ty pijavice napustily?

(každá léčba má negativní účinky)

0 0
možnosti
Foto

Pijavice si do rány napouští něco jako "fraxiparin", tedy prostředek proti srážení krve. 8-o

0 0
možnosti
BK

R^R^, tak tohle je úžasný. Není, co dodat Jani- a já jen netrpělivě budu čekat na další zprávy:-). BombaV;-)

2 0
možnosti
JS

Beo, budu informovat;-)

Díky za nahlédnutí a vinšuju Ti krásné dny s Izákem:-)

1 0
možnosti