Diskuse

Jednu noc osobním strážcem Moniky Babišové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

No, kdo a co všechno Ti neleze do snů? To já mám tedy poměrně klidné spaní.R^

1 0
možnosti
JS

Pavle, nestíhám se někdy sama divit ;-)

Díky za milou Tvou návštěvu a přeji pěkné dny :-)

0 0
možnosti
DV

D88a62v93i32d 30V69l68k

24. 8. 2017 14:20

Jani, prosím tě hlavně až mu budeš účtovat svoje služby ,nezapomeň na stvrzenku. A jinak, to byl divný sen;-)

1 0
možnosti
JS

Davide, jsem divná, tedy mé sny taky ;-);-D

Účtenky po mně nikdo nechtěl ;-)

Dík za juknutí a přeju Ti krásný den :-)

0 0
možnosti
JT

R^ dovolená Ti prospívá, hororové sny se proměnily v pohodové. A jaké "poselství" v tom spatřuješ? Mě napadá "jádro pudla" ;-)

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, pudl je nevyzpytatelný a sny jej podivuhodně mísí s různými věcmi... snad to nějaký význam má... třeba to, že v nejlepším má sen skončit, aby mohl přijít další :-)

Děkuju Ti za nahlédnutí a vinšuju fajn dny :-)

1 0
možnosti
Foto

Já lituji, že při tělesně náročných snech nespaluji kalorie. Babišovci vyšli naprázdno a Vaši DVOJCE přeji hezký zbytek léta!!R^R^:-):-)

1 0
možnosti
DP

Jelikož už něco o Tvém blogování a snech vím, hned po přečtení nadpisu sem věděl, co se bude v článku odvíjet a už sem očekával zajímavý "dryák". Nezklamala jsi mé očekávání.R^;-)

1 0
možnosti
JS

Dane je mi potěšením, že jsem Tě nezklamala :-)

Přeju Tobě i Tvé báječné paní krásné dny tam u vás :-)

0 0
možnosti
Foto

Není nad pestrobarevné snění;-)R^

2 0
možnosti
JS

Jitu, každopádně když už nic jiného, jsou to dobré filmy ;-)

Děkuji Ti za milé navštívení a přeji hezký den :-)

1 0
možnosti
PB

..... po tem procitnutí to mosi byt docela nářez, když sa srazíš s realitou všedních dní;-D

1 0
možnosti
JS

Peťo, sny mám v barvách, vůních i emocích a realita je zkrátka maličko chudší ;-)

Děkuji Ti za nahlédnutí a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, dovolená Ti prosívá, sen tentokrát víc úsměvný než děsivý. Teda až na to bodnutí na začátku.

Hezký kočkovečer:-)

1 0
možnosti
JS

Jen se Jeníčku někdy nestíhám divit, co všechno dokáží sny semlít na jednu hromadu :-)

Děkuji Ti za milé navštívení a vinšuji krásný večer všem vám doma :-)

1 0
možnosti