Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Krásné počteníčko R^

1 0
možnosti
JS

Pavle, děkuji Ti a vinšuji pěkné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Výborně zpracované. Jako když to vymaluje. :-)

1 0
možnosti
JS

Iloušku, děkuji Ti srdečně :-)

Užívej(te) sobě krásných dnů :-)

0 0
možnosti
Foto

Podle skutečného příběhu, nebo fikce? Dobrá, Jano. R^:-)

1 0
možnosti
JS

Mirko, fikce... od "A" do "Z":-) nějak se mi to "urodilo" v hlavě a muselo to ven:-)

0 0
možnosti
JS

Marku, díkes a přeju Ti ještě hodně slunečno a radostno;-)

0 0
možnosti
Foto

Sestřičko má, nejen SRANDIT umíš, ale i opak vyplodit. Jsi moje ESO v rukávu!!R^R^VV děkuji Ti!

1 0
možnosti
JS

Bráško, jsi můj nejoblíbenější bráchaV já Ti děkuji a vinšuji dnů báječných:-)

0 0
možnosti
JS

Beze slov děkovat na dálku neumím, tedy děkuji, Jeníčku:-)

Užívej krásných dnů:-)

0 0
možnosti
Foto

Smutný, hodně smutný, ale skvěle napsánoR^

2 0
možnosti
JS

Jitulko, děkuju Ti:-)

Užívej sobě krásných dnů a ať Tě bouřky míjejí obloukem:-)

1 0
možnosti
Foto

Trochu na mne z toho dýchl Erben nebo bratři Grimmové. No vždycky nemohou být jen happy endy.R^:-)

1 0
možnosti
JS

Pavli, kde já se hrabu na Erbena nebo "Grímí";-)

Díky moc za milou návštěvu a přeju Ti pěkných dnů bez blázince:-)

1 0
možnosti
DV

D54a50v12i49d 73V48l10k

31. 8. 2017 6:51

Teda to je jeden z tvých nej!!Super JaniR^R^R^

2 0
možnosti
JS

Davide, to mě těší, že to tak vidíš:-)

Díky za nahlédnutí a přeju Ti pěkné dny:-)

0 0
možnosti
IM

I73v36a 48M51a71r42k81o96v46á

30. 8. 2017 23:08

To je silný, smutný a hezky napsaný... ten hubertus po tátovi uplně vidím...R^ Hezké dny přeju Jano:-)

2 0
možnosti
JS

Ivo, děkuji Ti velmi a přeji krásné dny :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS