Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^ Není co dodat. Jen by to asi chtělo vyhlásit v EU soutěž o největší krávovinu. Myslím, že dotyční studenti by se umístili na předních místech.

2 0
možnosti

Miroslave, těch kategorií, které by se do toho vtěsnaly, by nebylo zrovna málo :-)

Děkuji Vám za příspěvek a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Po přečtení jsem ztratil řeč i schopnost psát. Ještě že se toho nedožil jeden můj oblíbenec, ŠOUMEN Harald Juhnke, ryzí Berlíňan. Sestři, za toto Tvé upozornění R^

2 0
možnosti

Asi by šel dát někomu na sedinku pár pěkně pepřených jelit, Horstíku...

Užívej si krásných dnů :-)

1 0
možnosti

Ale fuj! ;-O Vodvářka na Hrad!!!![>-]

2 1
možnosti

Tak. A má to mít, Mirko R^;-)

Jestli se rozhodne pro, jsem pro všemi dvaceti !!!R^

Dík za juknutí a přeji Ti nádherné dny :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem pro vyhlášení občanské neposlušnosti. Budu obdivovat každou krásnou ženu na ulici, budu jim chválit postavu, účes, parfém. Budu psát verše plné slok obdivu k nim.

A zvýším svou sexuální aktivitu.

Howgh,.R^

6 0
možnosti

R^ Tomáši, to je slovo do pranice! Řekla bych, že tomu podlehne i ta nejzarytější feministka a zjihne tak, že flákne Sbírkou femizákonů o zem, zuje boty a bude s takovým bardem tančit bosky v dešti :-)

Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký večer :-)

2 0
možnosti

D66a87v98i62d 98V31l15k

10. 9. 2017 18:23

Jojo nesahat nelíbat neobdivovat. To je divnej svět.

2 0
možnosti

Lidi blbnou tak, že nebude muset být ani válka či katastrofa a vyhynou, bo pro samé zákazy budou lidi zavření doma, jen aby někoho nepotkali a nemohli ho pohledem poškodit... :-P

Davide, dík za milou Tvou návštěvu a vinšuju Ti pěkný večer :-)

3 0
možnosti

Připomíná mi to islámské fundamentalisty.

1 0
možnosti

Nemůžu soudit, Miroslave, žádného neznám osobně, zato pojančených ženských mraky ;-)

Děkuji Vám za příspěvek a přeji klidný večer.

1 0
možnosti

Já bych se přimlouval, aby ten svět byl ještě nějakou dobu přiměřeně normální.

3 0
možnosti

Též bych si chtěla vyprosit stejnou věc, Pavle R^

Díky za nahlédnutí a vinšuju Ti pěkný večer :-)

1 0
možnosti
Foto

Kdepak spojování těl, v budoucnosti se sexování bude dělat elektronicky. :-)

Viz známá scénka z filmu Demolition man

https://www.youtube.com/watch?v=jae38H1_j-E

2 0
možnosti

;-) šmankote, na to jsem úplně zapomněla, Jene. Furt jedu v těch prudce nehygienických návycích, budu eliminována a bude mi implantován program na štrikování ponožek ;-D

Díky za nahlédnutí a přeji Vám pěkný večer :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Jani, tak to teda fakt nevím. Za tohle mě asi mě brzo zavřou, nemůžu si pomoct. Jo, ale ještě předtím musím stihnout říct, že na tý fotce Ti to moc sluší;-)

1 0
možnosti

Huš, kuš, Jeníčku ;-D!

Já děkuji mnohokrát a vinšuji všem vám doma krásné dny :-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, jediná přijatelná je žena s pilou. Nebo jiným nářadím. ;-)

4 0
možnosti

;-D Otto, vězte, že žena s pilou Vám spílati věru nebude.

Žena s pilou děkuje za nahlédnutí a přeje krásné dny :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS