Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, vaničková nugeta je zasloužená odměna pro mladé duchem!R^

1 0
možnosti
JS

Je to přesně tak, Zdeni :-)

Díky za milou návštěvu a pěkný den přeju :-)

0 0
možnosti
RP

R^Nugetu kupujeme dětem na palačinky, ale je to výborná nouzovka když honí mlsná a není nic po ruce.:-)

1 0
možnosti
JS

Radko, až budou Vaše děti velké, budou vzpomínat na ty Vaše báječné společné palačinkové chvíle :-)

Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekla, že... v nose;-D, ale nugeta superR^

1 0
možnosti
JS

Jitu, tak to jsi mě dostala :-D

Díky za juknutí a přeji hezký den :-)

1 0
možnosti
MV

jo, nugeta, to je rozkos lzicka po lzicce....

1 0
možnosti
JS

Marku, je vidět, že se vyznáš :-)

Děkuju za nahlédnutí a vinšuju dny pěkné!

0 0
možnosti
JS

Ivčo, děkuji a pěkné dny Ti přeji:-)

0 0
možnosti
PL

Nějak jsem dostal chuť na něco dobrého (samozřejmě kromě Tvého článku).

1 0
možnosti
JS

Pavle, tedy něco "ulov" a tu chuť si řádně užij :-)

Díky za zastavení se a vinšuju Ti pěkné dny:-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy ségra, tobě to sekne a ta kukadla!!R^:-) Pilu jsi odložila a je na tebe ještě hezčí pohled:-):-)

3 0
možnosti
TG

Admini zakázali nosit na blog jak motorovou pilu, tak i rychlopalné zbraně .....

1 0
možnosti
MP

Můj nezapomenutelný zážitek se váže k čokoládě. Čokoláda je pro mne odjakživa jak droga. Kdysi v polovině šedesátých let poslala po někom moje prateta z Vídně balík, kde byla spousta čokolády hořké i mléčné, taky všelijak plněné. Ve srovnání s těmi našimi obyčejnými čokoládami byla tahle jemná čokoláda něco neskutečného. Doslova jsem ji sežrala za pár dní, brášku jsem šidila, jak jsem mohla. I když dnes můžu mít všelijaké čokolády i z ciziny, tak stejně už to nikdy nebude ten nezapomenutelný zážitek, ba přímo orgie chuti. Prostě je to nepřekonatelná laťka.

2 0
možnosti
TG

:-)Té závislosti docela rozumím...!

2 0
možnosti
TG

:-)Ano, ke kafi to chce něco sladkého. Pro případ nouze jsem koupil sáček dětských piškotů. Ale zřejmě nějaká nová technologie. Výrazně horší, včetně tvrdší konzistence, tohle určitě nebylo ztrátou paměti na chuť z dávného dětství. Zkusím nugetu nebo zůstanu u tatranek....

1 0
možnosti
JS

Možná je to tou výrobou piškotů v Polsku. Nějak se přesunula výroba a nějak "se" změnila receptura... inu, co natropíme :-) možná výroba svépomocí jako kdysi, když leccos nebylo k sehnání ;-)

Děkuji Ti Tome za nahlédnutí a vinšuji krásný večer :-)

1 0
možnosti
Foto

Před časem jsem si koupil Pribiňáka a těšil se na tu chuť z dětství, ale vůbec to nebylo ono. Tak nevím, Jani, jestli to bylo mnou nebo tím výrobkem:-)

2 0
možnosti
JS

Možná obojím, Jeníčku... jiný výrobce, jemně odlišná technologie a paměť je občas ošidná;-) A také se člověku věkem a zkušenostmi mění chuť...

Děkuju Ti za milé navštívení a vinšuju krásný večer všem vám doma :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS