Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kamčo, srdečný dík :-)

Užijte si krásných dnů :-)

0 0
možnosti

Děkuji a pěkný den přeji, Pavle:-)

0 0
možnosti

I70v39a 89M25a21r29k15o47v52á

13. 9. 2017 23:20

Ty teda umíš vyhmátnou téma, Jano R^ háčkovaný plavky!! Paráda;-D (bohužel jsem nikdy neměla tu čest je vozkusit)... Měj se fajn...

1 0
možnosti

Buď Ivo ráda, že jsi nemusela ;-D

Děkuju Ti za navštívení a užívej sobě pěkné dny :-)

0 0
možnosti

Marku, je mi ctí a národním svátkem :-)

Přeju Ti teplo od krbu i od srdce :-)

0 0
možnosti

Jano, jako obvykle skvěle střihnutý příběh, co pobaví. Díky,R^:-)

2 0
možnosti

Dík patří Tobě, Jeníčku :-)

Pozdrav Danu a užijte si báječné dny :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani se mi to jevi jako Ostrava... Zdravim!

1 0
možnosti

Ostrava nee, Marceli, ale klidně by to tak mohlo vypadat ;-)

Díky za nahlédnutí a přeju Ti krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Dostal jsem chuť na chleba se sádlem a škvarkamaR^R^:-):-)

2 0
možnosti

Horstíku, jdi do toho :-)!R^

Děkuji Ti za milou návštěvu a pěkné dny vinšuji :-)

0 0
možnosti

Ztratil se mi "jeden"!Tvůj blog. Mám si dát opravit tablet..?

1 0
možnosti

Tome, prováděla jsem si úklid v "šuplících" a zbytečnosti vyházela do stoupy :-)

0 0
možnosti
Foto

Čapkárna ve Staré Hutí? Znám dobře, až důvěrně.

1 0
možnosti

Otto, přesně to místo myslím :-)

Děkuji Vám za milé navštívení a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti

Základem mého dětského, koupalištního štěstí - byla děravá deka na ležení, omamná vůně nadehtovaných dřevěných kabinek. Nezbytný pohled na křídou oznamující údaje - C ,voda - vzduch - Hurá nenapouštěli ! Vrchol blaha se dostavil, když v bufetu měl službu p. Karmelita, (známý), předešel jsem frontu a on mi zadara z okénka podal čerstý chleba namazaný hořčicí + kelímek žluté sodovky ! Toť ráj !:-)

1 0
možnosti

Miroslave, to jsou moc pěkné vzpomínky, děkuji za jejich sdílení a přeji Vám krásné dny plné hřejivého vzpomínání :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS