Diskuse

Co když je to dnes naposled?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jano, takový otázky mě poslední dobou napadají dost často..až mě z toho občas mrazí...

Pěkně napsané:-)

1 0
možnosti
JS

Miri, děkuju, Ty duše dobrá...:-)

Užívej si krásných dnů :-)

0 0
možnosti
JS

Kamilo, děkuji Vám a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
MV

"co kdyz je to naposled" si posledni dobou rikam cim dal vic - naposledy me to napadlo na plazi Atlantiku, kdyz jsme zase po par dnech mirili do nemořovýho středozemí... hezky napsany! diky

1 0
možnosti
JS

Já děkuju Tobě, Marku... mám kočku v náručí a čas se zastavil - na chvíli...

Přeju Ti krásné dny plné slunce a fajn lidí okoloR^

0 0
možnosti
JS

Soni, mnohokrát děkuji :-)

Přeji všem vám doma krásné dny :-)

0 0
možnosti
PL

Čtu to s malým zpožděním, tak snad autorka píše něco dalšího a nebyl ještě ten den poslední, i když je třináctého

1 0
možnosti
JS

Pavle, pátek třináctého je vždy šťastný den bez ohledu na to, co o něm lidi tvrdí :-)

Děkuju Ti a vinšuju krásný den nejen tento den :-)

0 0
možnosti
TG

T89o74m42á22š 59G26a84y50e61r

12. 10. 2017 20:43

R^ ... další z příbêhů, který má ! V Moc pěkný....

1 0
možnosti
JS

Tome, díky... :-)

Přeju Ti krásný nejen tento večer :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že mám takovou sestřičku, i když zatím virtuální, než tě budu adoptovat R^R^:-)

1 0
možnosti
JS

Jsem ráda, že se můžeme alespoň po písmenkách vídat, bráško :-)V

Děkuju...V

0 0
možnosti
DV

D21a16v30i83d 33V69l25k

12. 10. 2017 18:48

Hezký blog:-) Jdeš nahoru Slaninka.V zaujálech jsi pečená vařená.

1 0
možnosti
DV
Foto

VR^ Přeju ti hezký den, věřím, že nebude poslední.:-):-):-)

2 0
možnosti
JS

Ale kdyby byl, stál dnešek za to, Pavli :-)

Děkuju Ti a přeju Ti též krásné dny V

0 0
možnosti
JS

Alžbeto, díky a užívej si krásných dnů :-)

0 0
možnosti