Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuju Ti, Pavle a vinšuju prima dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak ten musel mít dobrej šok.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Jo, to měl!;-D

Ale neomdlel z toho, tak nakonec dobrý ;-)

Přeju Ti krásný víkend, Klárko :-)

1 0
možnosti
Foto

Správně, já bych je také ukazoval, ale nikdo to na mně nechce. Ségra, příjemné teplo v maringotce!R^R^;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Málem jsem zapomněl, v mladších letech si děvčata chtěla sáhnout na má zarostlá prsa. Ten můj přírodní kobereček je hypnotizoval. Však už to, ségra, víš z mé publikace...;-D chodil jsem nahoře bez neustále, často i v zimě, mám rád husí kůži!!

1 0
možnosti
Foto

Hééérgot, s Vámi je sranda. ;-DA co asi v maringotce ??;-D

1 0
možnosti

Otakare, v maringotce je sranda ještě větší ;-)

Přeju Vám pěkný víkend :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)kdoví co všechno pak bude chtít vidět-s jídlem roste chuť

1 0
možnosti

Libi, spíš naopak - z takových soust, lehce zaskočí ;-)

Přeju Ti krásné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to o prostředí, které nás formuje. Já vyrostl mezi holkama. Prsa pro mě nebyla až nic tak super. Když mi je nějaká ze sportu strkala před voči, používal jsem jejich vlastní finty : kouká ti ramínko nebo ... zas máš špinavou šprndu ... a pokud tam byl úmysl, většinou tam pak bylo i promiň. navíc : správnej chlap má zásady, které dodržuje, slovo, za kterým si stojí a úroveň:-) pod kterou nikdy nejde. Článek super.

1 0
možnosti

I Ty jeden škotelníku V:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo a co když si přijdou stoupnout do fronty další?;-DR^

1 0
možnosti

Další nebudou připuštěni jednotlivě, ale pouze najednou - aby se to nezdržovalo ;-D

Přeju Ti krásný den, Pavli :-)

1 0
možnosti
Foto

R^No nevím, nevím, jednou kouknout, podruhé sáhnout, potřetí... My chlapi chceme pořád víc a víc, až dostaneme úplně všechno:-);-D

3 0
možnosti

;-D Jeníčku, to záleží na vyděšenosti chlapa;-) když něco nečeká, může mizet za obzorem jako zajíc nebo jelen jaksi střelen ;-)

Vinšuju Ti krásné dny a na viděnouR^

1 0
možnosti

Chlap, kterej řekne, že mu je ukázala....jo vobyčejná hlásná trouba;-D

2 0
možnosti

Nebo jen NEPŘIPRAVENEJ?;-D;-D;-)

Pěkné dny přeju, Františku:-)

2 0
možnosti

;-)Měj se fajn, AlžbetoR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS