Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bezva Jano. Vložit mezi řádky víc, než do slov a vět, zní často jako poselství. Já Vám dal karmu a taky jsem se trochu zastyděl.

1 0
možnosti

Zdenku, zdravím Vás srdečně a děkuju V:-)

Přeju Vám krásnou neděli :-)

1 0
možnosti

Tak jsem se dověděl, že Zeman je supr...a já sem debil. Tak Jano, kukuju pěkně...

0 0
možnosti

Jiří, ale o suprovosti Zemana to vůbec nebylo. Pouze o tom, že pokud používám stejné zbraně jako ten, kdo se neštítí použít cokoli, jsem stejná jako můj soupeř / protivník :-)

Mějte se krásně, užívejte život a víc sledujte, co Vám dělá radost a ne co Vám leze na nervy :-)

0 0
možnosti
Foto

I já se tu nachomejtl, ale nemám právo do toho REJPAT...;-D

1 0
možnosti

Však to Ty nikdy neděláš VR^

0 0
možnosti

R^ patláma patláma, frfňáma, když to někoho baví...

1 0
možnosti

Měj se bájo, Jeníčku a Kujuju :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Asi napíšu něco o kočkách, aspoň bude trochu změna;-)

3 0
možnosti

A co bačkory, prosiiiiiim R^;-D

Pěkné dny Ti vinšuju, Jeníčku :-)

1 0
možnosti

 pěkně napsáno 

2 0
možnosti

Iveto, přeju Vám pěkný den a děkuju :-)

0 0
možnosti

Dík, Pavle a vinšuju prima dny :-)

0 0
možnosti
Foto

To přejde... A bude se řešit zase něco dalšího.;-)

1 0
možnosti

Asi jo, Klárko ;-)

Měj se bájo a pozdravuj Julišáka :-)

1 0
možnosti
Foto

P.S..,,Nikdo nejni srab, když virtuálně řádí, atˇ věkem starší je, či jej ještě hřeje mládí. Amatheuři, či profící, či babči bez, i se svící. Ta nudí se, ten zas se vzteká, ta mečí, a tamta zase breká. Ponejvíce o čem pak? O politice!;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS