Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proto asi budete tak zásadová.:-)

1 0
možnosti

Já Vám nevím - spíš zásaditá, tedy nekyselá :)))

0 0
možnosti
Foto

Takové hygienicko-kosmetické prostředky jsou zajímavě a určitě jejich praktické použití vyžaduje sebezapření, popř. předchozí hnutí mysli. :-) Soda bicarbona na tělo, budiž, ale ocet na vlasy? To bych určitě jen tak z plezíru neudělal. :-)

0 0
možnosti

Hnutí mysli určitě :)

Octovou nebo citrónovou vodu na oplachování, používala už moje babička a navíc na oplach používala dešťovku - tedy dešťovou vodu :)

0 0
možnosti

Tak to je zajímavý. Jablečný ocet tuhle koupila Jaru. Do sebe se to moc vylejt nedá, tak to zkusim nalejt na sebe:)))

A co třeba "Tyttebærsyltetøy" , to bys taky nepozřela a přitom je to ohromná mňamka:)

1 0
možnosti

Budu dnes nakládat utopence, chilli budu muset trochu svého kondicionéru oželet, Romane :))))

0 0
možnosti

Ani na jedno nemám odvahu. Octový smrad nesnáším, takže matlat si ho na hlavu by byl masochismus a jedlou sodu možná vyzkouším, až nebudu mít co dělat, naštěstí mi šampony slouží dobře. ;-)

1 0
možnosti

:) každý si najde to svoje a to je dobře.

0 0
možnosti

Občas i slepá slepice najde zrno, Horsti! :)))

0 0
možnosti

Ano...bicarbona to je stará známá věda skoro na všechno.....a vlasy barvit červenou řepou:-)

3 0
možnosti

Nebarvím, šedivím si! :)))

0 0
možnosti

NaHCO3 neboli hydrogenuhličitan sodný (jedlá soda) a CH3COOH, tedy kyselina octová - to nejsou chemické látky?

1 0
možnosti

To jsou, ale neškodí mi :)

0 0
možnosti
Foto

Jo, chlap to má snažší.... jako správná metalová mánička jsem dlooouho nosil dlooouhé vlasy. Jenže kvůli práci jsem je musel mejt každej den a dramaticky se o ně starat.Jednou jsem se nakrk, shodil to na tři milimetry, celej proces se doooost zjednodušil a bylo to :D

1 0
možnosti

:)))) mecháček na hlavě je prima, člověk se učeše ručníkem!

1 0
možnosti
Foto

H72a74n26a 53V20l81k63o46v22á

6. 12. 2018 21:22

Zatím jsem neměla tu odvahuÚNicméně si vybavuji období kdy jsem pod jakýmsi (zřejmě osvíceným) dojmem drhla připálené hrnce sodou bicarbonou.ˇUspěšně

1 0
možnosti

Za zkoušku nic nedáte, Hanko :)

Kdykoli se můžete vrátit k obvyklému :))

0 0
možnosti
Foto

Jo, soda a ocet jsou univerzální pomocníci. Ale použít je místo šampónu jsem zatím odvahu nenašla. Možná k tomu dojde, ty vytuněné věci z drogérie jsou čím dál horší.

1 0
možnosti

Tak trvalo mi to nějaký čas mezi nasštvaností a horšími možnostmi :)))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS