Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, také jsem zažil takové, dokonce jsem je vyzval na pěstní souboj, žádný nepřijal. Na takové je škoda slov, to chce lepanec. V mladších letech jsem pověstný, že se nerad hádám a argumentuji tiše a beze slov... Dnes mě naopak baví i slovní - písemný - souboj na dálku, protože rád písmenkuji... Měj motorovku neustále připravenou nízko u boku:-)

3 0
možnosti

Motorovka nikdy nespí :)))

Ale bít se s někým, mě neba, Horsti :)

1 0
možnosti
Foto

J96a55n 65A42n40d41r66l54e

10. 2. 2019 19:41

teda Jani, to je ale hloupej blog! To zaslouzi R^

:-) mej se

1 0
možnosti

To je ale blbost, to se bude líbit :))))

Ty se též měj(te) i s psíčkovou :)

0 0
možnosti

Za všechno může Globální oteplování! Pak jsou hadi přemnožení a aktivní i v únoru. Zde pařízek - zde had, číhá si. Tu zavile zaútočí, uštkne a zase se stáhne na číhanou dále. HAD jde s dobou! Využívá i anonymního @ ! ... :-)

1 0
možnosti

Zavináč je taky trochu hadoidní, Miroslave, to je fakt ;)

2 0
možnosti

D43a28v90i94d 49V85l29k

10. 2. 2019 17:50

No jo to mně chodí pravidelně i podepsaný. Posledně jsem si dopisoval včera s panem Vondráčkem.Moje blogy jsou nevtipné a nebaví ho a proto je nikdy nečte a i když Větvičkovy blogy taky nečte ,tak je mu jasné, že se po něm opičím, protože občas v blogu řeknu "TOŽ" a v nářečí píše přece on. A ještě jsem falešnej křivák atd. Jo a třeba kolega Burian ten mě čte pravidelně i když mě nesnáší a můj poslední blog je hlína atd. Ze začátku mě to mrzelo,ale to nemá cenu.......Oni si potřebují ulevit a projektují si svoje vlastní špatné vlastnosti a mindráky do těch druhých. Tak piš Salaninko:-)

1 0
možnosti

Já si píšu, Davide :)

Vlastně ne já, ale ti trpajzlici v mojí hlavě :)

Tož i Ty piš ;)

0 0
možnosti

Zvláštní jsou někteří lidé .....

Už i vtipy některým vadí a proto se snaží druhým ublížit.

No nic, byli za bolševika, jsou i dnes.

(Prosba), už o tom anonymu nepište, je to jeho potrava.

Těším se opět na něco nádherného.

:-)R^

1 0
možnosti

Znovu o mém milém čtenáři z družstva Anonymních Karatelů? Ani omylem :)))

Třeba by mu u piva došla řeč, bez klávesnice ;)

2 0
možnosti

Nehloupesi Yanno, ty sis dovolila do diskuze napsat svoje pocity či názor!? No, to nesmíš. Nejdřív to musíš zkonzultovat s tím někým chytrým, jehož jediný náhled na blog je ten správný. Jeho jméno je nejspíš Morous...bez špetky smyslu pro humor či ftip.

Polepši se, jó?!:-DDD

3 0
možnosti

Já Ti nevím, Marie :))) za chvíli už nebudu smět ani naznačovat :))))

1 0
možnosti
Foto

R^Jani, neznám souvislosti a ani po nich nebudu pátrat, ale to "rozumný" mě fakt dostalo. Nevíš, kde se to dá patentovat?;-D

1 0
možnosti

Asi už to má patentováno můj milý anonymník :))))

1 0
možnosti

Jestli to nebyla ta "moje" Radka?

Jste tak úžasná bytost, že i Váš rozesmátý smajlík anonyma rozzlobí.

:-)

Holky, Pavle, Jirko, Milane, Filipe a vůbec Všichni - dnes je bezva den! :)

1 0
možnosti

Tak to asi je, Radku :)))

A už si ze mě prosím tolik neutahujte, nebo to někdo rozumný nevydýchá :))))

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že jsem od "rozumného" taky dostala nějaký e-mail a já blbka ho hned smazala, aniž bych ho četla - myslela jsem, že je to nějaký SPAM. Dost možná že je: Sebelítostivý Podle Asociální Mindráček. Co já vím?;-)R^

1 0
možnosti

Tedy SPAM ve Tvém podání, mě rozesmál :)))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS