Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký. Já byla na táboře dvakrát, nikdy se mi to nelíbilo. Jsem individualista a nesnáším odmala tu organizovanou zábavu.:-) Nicméně každoročně v srpnu chodím na chalupě po mezích a sbírám ostružiny. Je z nich vynikající džem. Maliny ne, ty nám rostou na zahrádce.

1 0
možnosti

Dano, každý to máme jinak a je to tak správně - aby nezmizela ze světa pestrost :)

Taky máme kolem pozemku ostružiny, ale na džem jich tolik není. Čerstvé jsou ale taky moc dobré.

1 0
možnosti
Foto

ty jsou tak krásný, ty tvoje vzpomínkomaty...V

1 0
možnosti

Na táborech bylo dobře. Jen mi to jeden turnus kazili ti spolutáborníci, co v lese brali do ruky slepýše. Fůj!:-)))) Haranti jedni!:-DDD

Vši jsem neměla, klíšťatům nechutnám. Vosy jsem nepotkala. Spíš včelky mě bodaly.

Teď máme na chalupě sršní hnízdo, a moc mě bavilo je pozorovat.

1 0
možnosti

Náhodou slepýš je ještěrka bez nožiček :)))

0 0
možnosti

Milá Jano, to jsem si zas pošmákla. Tomu říkám srandovně-léčivé psaní.;-)R^

2 0
možnosti

A já Ti posílám pěkné poděkování, Věrko! :)

1 0
možnosti

Tak já jezdil, jako dítě ze severu Čech, kromě těchto táborů ještě na tzv. ozdravovny, a jak píšete, pro tehdejší děti byl čas strávený bez dohledu rodičů k nezaplacení:-)

2 0
možnosti

Marku, to je dobře, že jste si to uměl užívat :)))

0 0
možnosti

Kurňa, vy snad s láskou vzpomínáte na dobu nesvobody. ;-)

2 1
možnosti

Asi i kdybych vyrůstala za války a někde mi bylo dobře, vzpomínala bych stejně (svoboda nesvoboda) :)

6 0
možnosti

Jani, vzpomínkomat- dobrý... vosy jsem nezažila, vši také - od babičky vyháněno petrolejem a tábory mě zocelovaly ... naučila jsem se plavat a nebát vody ...

A také jsem každé prázdniny prožila u babičky... a každý den dopoledne na borůvky ...R^ Kdyby se to vrátilo, marné by to nebylo ...;-)

2 0
možnosti

Vlasti, díky za Vaši vlastní vzpomínku :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS